Requisitos
Presentar, per part de la Fundació Impulsa Balears, la sol·licitud i la documentació complementària que correspongui, degudament emplenats
Documentación a presentar
Sol·licitud (Annex 1). Acompanyada de la documentació complementària, que és la següent:
- NIF de l'entitat sol·licitant i de la persona que la representa (còpia).
- Document acreditatiu de la representació de la persona que signa la sol·licitud (si acreditau la representació per un mitjà diferent de la inscripció en el Registre Electrònic d'Apoderaments (REA), heu de presentar el document que l'acrediti).
- Document de constitució de l'entitat i els estatuts degudament inscrits en el registre corresponent o documentació equivalent.
- Memòria explicativa de l'activitat a subvencionar (Annex 2).
- Declaració responsable (Annex 3).
- Certificat acreditatiu d'estar al corrent de les obligacions amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (només si no autoritzeu la consulta).
- Comunicació identificativa de la documentació en poder de l'Administració, si escau (Annex 4).
Documentos relacionados con el trámite:
Plazo máximo
No procede
Forma de presentación
La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
Órgano competente para la tramitación
Dirección General de Economía y Estadística
Contacto
Servicio o Sección responsable
Servicio de Coyuntura y Planificación
C. Blaise Pascal, 17. Edifici Adduno - Parc Bit. (Ctra. Palma - Valldemossa, km. 7,4).
Tel.: 971788526
(malberti@dgeconomia.caib.es)