Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria de subvencions per a federacions esportives, Dia de les Illes Balears 2025

Fomentar la participació social en la celebració del Dia de les Illes Balears 2025 mitjançant l'organització d'esdeveniments esportius a l'illa de Mallorca entre els dies 22 de febrer de 2025 i 9 de març de 2025.

Codi SIA

3155891

Persones destinatàries

Federacions esportives de les Illes Balears legalment constituïdes i inscrites en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears i les delegacions territorials de les federacions esportives espanyoles també anotades en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos comptadors des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Presidència i Administracions Públiques

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentació de sol·licituds

Requisits

Poden ser beneficiàries d'aquestes subvencions les federacions esportives de les Illes Balears legalment constituïdes i inscrites en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears i les delegacions territorials de les federacions esportives espanyoles també anotades en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears.

Queden excloses d'aquesta convocatòria les entitats que rebin algun tipus d'ajut o patrocini d'empreses de cases d'apostes o de sales de joc, independentment de si aquest ajut s'utilitza o no per cobrir les despeses de l'esdeveniment que sigui objecte de subvenció.

Documentació a presentar

Totes les entitats sol·licitants han de presentar la sol·licitud signada electrònicament per la persona que en tengui la representació legal, juntament amb la documentació següent:

Documentació referida a l'entitat:

· Document d'identitat de la persona que sol·licita la subvenció en nom de la persona jurídica.

· Targeta d'identificació fiscal.

· Document constitutiu de l'entitat i estatuts socials inscrits degudament en el registre corresponent.

· Document acreditatiu de la representació legal amb la qual actua la persona que signa la sol·licitud, la qual ha d'estar vigent en el moment de presentar la sol·licitud.

· Document acreditatiu de la inscripció en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears.

Les declaracions responsables següents, segons els models normalitzats, disponibles a la pàgina web de la Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament i a la Seu Electrònica:

· De compliment de les obligacions que estableixen l'article 19 de l'Ordre de la consellera de Presidència de 24 d'agost de 2018 i l'apartat 4 d'aquesta convocatòria.

· De tots els ajuts i les subvencions que li hagi concedit qualsevol institució, pública o privada, o que hagi sol·licitat, relacionats amb la sol·licitud presentada.

· De veracitat de les dades respecte de la titularitat del compte bancari que hagi facilitat (només en el cas que hi hagi un canvi en el compte bancari).

· De no incórrer en cap causa de prohibició o d'incompatibilitat per percebre la subvenció, de conformitat amb la legislació vigent en aquesta matèria.

· De disposar de l'organització i la capacitat suficients i necessàries per garantir el compliment de l'activitat objecte de la subvenció en el moment de la publicació de la convocatòria.

· De compliment dels requisits de la convocatòria en la data de finalització del termini de sol·licitud.

· D'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social davant l'Administració estatal.

Projecte explicatiu de l'esdeveniment esportiu per al qual se sol·licita la subvenció, que ha de contenir com a mínim els apartats següents:

i. Informe descriptiu amb la denominació de l'esdeveniment, els objectius, informació sobre edicions anteriors, calendari i horari, recursos humans, recursos materials, infraestructures i llista d'actuacions que es duran a terme.

ii. Mitjans que s'empraran per difondre l'esdeveniment, amb la màxima concreció possible (per exemple, que s'indiqui la pàgina web de l'esdeveniment, la presència a xarxes socials, l'elaboració de cartells, tríptics, falques de ràdio, anuncis, premsa, elaboració de mitjans audiovisuals, etc.).

iii. El pressupost d'ingressos i despeses prevists derivats de l'organització de l'esdeveniment esportiu.

L'entitat sol·licitant pot presentar qualsevol altre document addicional que consideri pertinent en relació amb el projecte o les activitats per als quals sol·licita la subvenció: material gràfic o audiovisual, factures proforma, pressuposts professionals, etc.

NOTA: (aquest procediment té un tràmit telemàtic específic, si pitjau al botó blau podeu accedir)

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Deu dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament

Passeig de Sagrera, 2. Tel.: 971177002

(serveirelins@dgri.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar