Torna

Activitat de formació per a professorat d’FP – ESTRATÈGIES DE VENDA I COMERCIALITZACIÓ EN LA INDÚSTRIA AGROALIMENTÀRIA VINÍCOLA

El termini d’inscripció és del 17 al 22 d’abril de 2026, a través del Portal del personal

INDÚSTRIA AGROALIMENTÀRIA VINÍCOLA 17/04/2026

Ja s’ha obert el termini d’inscripció per a la formació “Estratègies de venda i comercialització en la indústria agroalimentària vinícola”, organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB), dependent del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa. 

Aquesta activitat, amb una durada total de 10 hores, es durà a terme en modalitat presencial a l’IES Binissalem els dies 5, 7 i 12 de maig de 2026. 

Destinataris
1. Professorat d’FP en actiu de l’IES Berenguer d’Anoia (Inca), IES Binissalem, IES Felanitx i IES Josep Sureda i Blanes (Palma).  
2. Professorat d’FP en actiu de la família professional de Comerç i Màrqueting (COM). 
3. Altres docents d’FP en actiu que puguin aplicar els continguts de la formació a l’aula i que ho acreditin mitjançant una proposta d’aplicació didàctica.
4. Altres docents d’FP que puguin desenvolupar una aplicació didàctica vinculada a aquesta formació.

Objectius

  • Saber crear un negoci des de zero.
  • Saber promocionar productes i posicionar-los al mercat a través de diversos canals de venda.
  • Conèixer el comerç local i internacional, així com les seves dificultats i oportunitats.
  • Entendre les tècniques de venda i de comunicació amb els clients.
  • Saber com funcionen les fires, així com les estratègies de promoció i màrqueting.

Termini d’inscripció
Del 17 al 22 d’abril de 2026, a través del Portal del personal. 

Tota la informació detallada sobre aquesta activitat es troba disponible en el document adjunt.

​​​​​​Formació finançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i cofinançada per la Unió Europea (FSE+), en el marc del Programa Operatiu d’Educació, Formació, Ocupació i Economia Social (ÉFESO) del període 2021-2027.

Documentació relacionada

ESTRATÈGIES DE VENDA I COMERCIALITZACIÓ EN LA INDÚSTRIA AGROALIMENTÀRIA VINÍCOLA

Comparteix