avisoCookies

Visualització del menú

Selector d'idioma

caes
|


Visualització del menú

Ruta de navegació

Torna

Publicador de continguts

Activitat de formació per a professorat d’FP – GELATS: FORMULACIÓ I NOVES TÈCNIQUES DE PRESENTACIÓ

Activitat de formació per a professorat d’FP – GELATS: FORMULACIÓ I NOVES TÈCNIQUES DE PRESENTACIÓ

El termini d’inscripció és del 18 de febrer al 4 de març de 2025 a través del Portal del personal

GELATS 19/02/2025

Ja està obert el termini d’inscripció per a la formació “Gelats: formulació i noves tècniques de presentació”. Aquesta activitat, organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB) del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa, té una durada de 8 hores i es realitzarà de manera presencial a l’obrador de la gelateria Iceberg (Palma). Les sessions tindran lloc els dies 14 i 15 de març de 2025.

Destinataris
1. Professors d’FP en actiu de les famílies professionals d’Hoteleria i Turisme (HOT) i d’Indústries Alimentàries (INA) de l’IES Josep Sureda i Blanes (Palma).
2. Professors d’FP en actiu de la família professional d’Hoteleria i Turisme (HOT) de la resta de centres.
3. Altres professors de formació professional que puguin fer una aplicació didàctica relacionada amb la formació.
 
Objectius

  • Comprendre els principis bàsics de l’elaboració de gelats artesanals.
  • Desenvolupar habilitats pràctiques en la preparació de diversos tipus de gelats.
  • Avaluar la qualitat del producte final en termes de textura, sabor i presentació.

Termini d’inscripció
Del 18 de febrer al 4 de març de 2025.

Tota la informació relacionada amb aquesta activitat es pot consultar en el document adjunt.

​​​​​​Formació finançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i cofinançada pel Fons Social Europeu en el Marc Financer Pluriennal 2021-2027 (FSE Plus).

Documentació relacionada​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​


Comparteix