Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvencions per a la prestació del servei d'escola matinera que duguin a terme els centres educatius concertats i associacions de mares i pares de centres concertats de les Illes Balears

L'objecte d'aquesta convocatòria és subvencionar l'organització del servei d'escola matinera que duguin a terme els centres educatius concertats i associacions de mares i pares dels centres concertats de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida personal, familiar i laboral, especialment entre les unitats familiars amb més necessitat de protecció, en el marc del Pla Corresponsables de la Secretaria d'Estat d'Igualtat i per a l'Erradicació de la Violència contra les dones del Ministeri d'Igualtat

Codi SIA

3153036

Persones destinatàries

Es poden beneficiar de la subvenció objecte d'aquesta convocatòria les persones jurídiques següents:

a) Pel que fa a la línia A: Centres educatius concertats de les Illes Balears.

b) Pel que fa a la línia B: Associacions de mares i pares d'alumnes (AMIPA)/Associacions de famílies d'alumnes (AFA) de centres docents concertats de les Illes Balears, inscrites en el cens de l'article 6 del Decret 188/2003, de 28 de novembre, pel qual es regulen les associacions de mares i pares d'alumnes.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre el procediment i notificar les resolucions és de 3 mesos comptadors des de l'endemà que acaba el termini de presentacions de sol·licituds.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b, 07003, Palma

Tel.: 971 17 71 55

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

- Pel que fa a la línia A: Centres educatius concertats de les Illes Balears.

- Pel que fa a la línia B: Associacions de mares i pares d'alumnes (AMIPA)/Associacions de famílies d'alumnes (AFA) de centres docents concertats de les Illes Balears, inscrites en el cens de l'article 6 del Decret 188/2003, de 28 de novembre, pel qual es regulen les associacions de mares i pares d'alumnes.

Les activitats han d'estar adreçades a infants i joves de fins a 16 anys d'edat i s'ha de dur a terme a qualsevol centre educatiu concertat de les Illes Balears, en horari no lectiu, abans de començar la jornada escolar.

Documentació a presentar

La entitat sol·licitant ha d'emplenar, signar i presentar la sol·licitud confeccionada a l'efecte per aquest procediment, amb el annexos i documentació següent:

a) Formulari de sol·licitud (Annex I), degudament emplenat i signat.

b) NIF de l'entitat sol·licitant i documentació constitutiva de l'entitat.

c) Documentació acreditativa de la representació de la entitat sol·licitant de la subvenció.

d) Acreditació de la inscripció al Registre d'Associacions i al Cens d'associacions de famílies d'alumnes i de les seves federacions i confederacions, de l'àmbit territorial de les Illes Balears.

e) Declaració responsable per a la sol·licitud de la subvenció (Annex II).

f) Un projecte i un pressupost detallat que comprengui les activitats que es vulguin dur a terme amb la concessió de la subvenció que es sol·licita, amb una extensió màxim de 30 pàgines, que contengui les dades que consten al punt 9.8 de la convocatòria.

g) Declaració responsable de la titularitat del compte corrent en el qual s'ha de fer el pagament per transferència bancària en cas d'obtenir l'ajut (Annex III).

h) Declaració responsable de l'entitat de disposar dels certificats negatius del del Registre Central de Delinqüents Sexuals de totes aquelles persones, professionals i voluntaris, que treballen en contacte habitual amb menors (Annex IV).

i) Declaració responsable sobre les obligacions tributaries i autoritzacions de sol·licitud de dades fiscals (Annex V)

j) En el cas que la persona interessada s'oposi expressament a que l'administració pugui consultar i obtenir aquestes dades, certificats de la Tresoreria General de la Seguretat Social i de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària que indiquin que l'entitat està al corrent en el pagament de les obligacions davant l'Administració estatal.

k) En el cas que la persona interessada s'oposi expressament a que l'administració pugui consultar i obtenir aquestes dades, certificat de l'Administració autonòmica que indiqui que l'entitat sol·licitant està al corrent en el pagament de les obligacions tributàries davant la Hisenda de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini per presentar la sol·licitud és de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (Hasta 08/11/2024).

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Infància, Joventut, Famílies, Igualtat i Diversitat

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Famílies

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b. Tel.: 971177155 - Fax: 971176384

Observacions

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, accedint a través del botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

S'han d'adjuntar els formularis emplenats i signats electrònicament que trobareu a l'apartat "Documentació relacionada" del tràmit de la sol·licitud.

X

Esmena de sol·licitud

Requisits

Entitats que hagin presentat amb anterioritat una sol·licitud de subvenció a la convocatòria

Documentació a presentar

Documentació per esmenar

Termini màxim

5 dies hàbils a comptar des de l'endemà d'haver-se publicat el requeriment (fins 25/11/2024)

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Infància, Joventut, Famílies, Igualtat i Diversitat

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Famílies

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b. Tel.: 971177155 - Fax: 971176384

Observacions

Servei de Famílies

Telf. 971177155

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Infància, Joventut, Famílies, Igualtat i Diversitat

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar