Requisits
- Pel que fa a la línia A: Centres educatius concertats de les Illes Balears.
- Pel que fa a la línia B: Associacions de mares i pares d'alumnes (AMIPA)/Associacions de famílies d'alumnes (AFA) de centres docents concertats de les Illes Balears, inscrites en el cens de l'article 6 del Decret 188/2003, de 28 de novembre, pel qual es regulen les associacions de mares i pares d'alumnes.
Les activitats han d'estar adreçades a infants i joves de fins a 16 anys d'edat i s'ha de dur a terme a qualsevol centre educatiu concertat de les Illes Balears, en horari no lectiu, abans de començar la jornada escolar.
Documentació a presentar
La entitat sol·licitant ha d'emplenar, signar i presentar la sol·licitud confeccionada a l'efecte per aquest procediment, amb el annexos i documentació següent:
a) Formulari de sol·licitud (Annex I), degudament emplenat i signat.
b) NIF de l'entitat sol·licitant i documentació constitutiva de l'entitat.
c) Documentació acreditativa de la representació de la entitat sol·licitant de la subvenció.
d) Acreditació de la inscripció al Registre d'Associacions i al Cens d'associacions de famílies d'alumnes i de les seves federacions i confederacions, de l'àmbit territorial de les Illes Balears.
e) Declaració responsable per a la sol·licitud de la subvenció (Annex II).
f) Un projecte i un pressupost detallat que comprengui les activitats que es vulguin dur a terme amb la concessió de la subvenció que es sol·licita, amb una extensió màxim de 30 pàgines, que contengui les dades que consten al punt 9.8 de la convocatòria.
g) Declaració responsable de la titularitat del compte corrent en el qual s'ha de fer el pagament per transferència bancària en cas d'obtenir l'ajut (Annex III).
h) Declaració responsable de l'entitat de disposar dels certificats negatius del del Registre Central de Delinqüents Sexuals de totes aquelles persones, professionals i voluntaris, que treballen en contacte habitual amb menors (Annex IV).
i) Declaració responsable sobre les obligacions tributaries i autoritzacions de sol·licitud de dades fiscals (Annex V)
j) En el cas que la persona interessada s'oposi expressament a que l'administració pugui consultar i obtenir aquestes dades, certificats de la Tresoreria General de la Seguretat Social i de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària que indiquin que l'entitat està al corrent en el pagament de les obligacions davant l'Administració estatal.
k) En el cas que la persona interessada s'oposi expressament a que l'administració pugui consultar i obtenir aquestes dades, certificat de l'Administració autonòmica que indiqui que l'entitat sol·licitant està al corrent en el pagament de les obligacions tributàries davant la Hisenda de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
El termini per presentar la sol·licitud és de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (Hasta 08/11/2024).
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Infància, Joventut, Famílies, Igualtat i Diversitat
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Famílies
C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b.
Tel.: 971177155
- Fax: 971176384
Observacions
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, accedint a través del botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
S'han d'adjuntar els formularis emplenats i signats electrònicament que trobareu a l'apartat "Documentació relacionada" del tràmit de la sol·licitud.