Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria per seleccionar el personal i trametre la sol·licitud amb les persones candidates per la realització d'un curs de detecció de drogues a la Escuela de Tráfico de la Guardia Civil

Aprovar la convocatòria i les bases per seleccionar el personal i trametre la sol·licitud amb les persones candidates per la realització d'un curs de detecció de drogues a la Escuela de Tráfico de la Guardia Civil.

Codi SIA

2985051

Persones destinatàries

Poden ser alumnes del curs de detecció de drogues les persones que formin part dels cossos de Policia Local dels municipis de les Illes Balears i que duguin a terme de manera habitual activitats de detecció de drogues.

No podran ser alumnes aquelles persones que hagin realitzat aquest mateix curs amb anterioritat. Tampoc en el cas que hagin fet un curs de semblants característiques els darrers 2 anys.

En compliment dels requisits establerts a la convocatòria que ha de regir pel curs de tràfic, seguretat vial i transports pel personal aliè a la Guardia Civil, tampoc podran tenir gravat, a qualsevol zona visible del cos, tatuatge algun que pugui considerar-se obscè o ofensiu.

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

No

Òrgan competent per a resoldre

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Tràmits

X

Sol·licitud de reserva de places en el curs de detecció de drogues

Requisits

Els ajuntaments que tenguin personal interessat a realitzar aquest curs i així ho considerin convenient han de tramitar la sol·licitud de la manera següent:

Les sol·licituds s'han de presentar de forma electrònica a través del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR) dirigit a l'Escola Balear d'Administració Pública (DIR3: A04035968), d'acord amb el model que figura en l'annex 2, juntament amb l'annex 1 i 2 de la convocatòria que ha de regir pel curs de tràfic, seguretat vial i transports pel personal alié a la Guardia Civil, a disposició dels ajuntaments en la seu electrònica de l'EBAP i al següent link:

https://www.dgt.es/menusecundario/seleccion-y-formacion/cursos-para-empleados-publicos/convocatoria-anual-2023-del-curso-sobretrafico-seguridad-vial-y-transportes-para-personal-ajeno-a-la-guardia-civil/.

L'enviament de la present sol·licitud implicarà l'autorització per part de l'ajuntament a que l'aspirant realitzi el curs.

Documentació a presentar

Model de sol·licitud juntament amb els annexos 1 i 2 adjunts

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

10 dies hàbils

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(aplata@ebap.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar