Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts per incorporar personal investigador al sistema de ciència de les Illes Balears (contractes postdoc 2024)

Atorgar trenta ajuts per contractar personal investigador i incorporar-lo a centres o unitats de recerca i desenvolupament tecnològic, empreses públiques sense finalitat de lucre i empreses privades amb activitat d'R+D ubicades a les Illes Balears.

Els ajuts es distribueixen de la manera següent:

- Un mínim de dotze ajuts per al Programa Margalida Comas, per a joves investigadors que s'incorporin a centres públics d'R+D i centres públics i privats d'R+D sense finalitat de lucre.

- Un mínim de quinze ajuts per al Programa Vicenç Mut, per a investigadors amb experiència que s'incorporin a a centres públics d'R+D i centres públics i privats d'R+D sense finalitat de lucre.

- Un màxim de tres ajuts per al Programa Felip Bauçà, per a investigadors que s'incorporin a empreses privades d'R+D

Codi SIA

3155080

Persones destinatàries

a) Centres públics d'R+D: les universitats públiques, els organismes públics de recerca reconeguts per la Llei 14/2011, els centres d'R+D amb personalitat jurídica pròpia i diferenciada vinculats a l'Administració General de l'Estat o que en depenen i els centres d'R+D vinculats a administracions públiques territorials o que en depenen, amb personalitat jurídica pròpia i diferenciada.

b) Centres públics i privats d'R+D sense finalitat de lucre: universitats privades i entitats públiques i privades sense finalitat de lucre amb capacitat i activitat demostrades en R+D. S'hi inclouen els centres tecnològics la propietat i la gestió dels quals corresponen majoritàriament a les administracions públiques.

c) Empreses privades d'R+D i/o innovació: entitats privades amb capacitat i activitat demostrades en R+D i/o innovació.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos comptadors des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentació de la sol·licitud

Requisits

Els investigadors candidats interessats en aquests ajuts poden presentar propostes al centre o a la unitat de recerca amb el vistiplau d'un investigador o investigadora que actuarà com a responsable del seguiment científic de la proposta, que ha de ser doctor o doctora i que ha d'estar vinculat estatutàriament, funcionarialment (pot ser funcionari o funcionària de carrera o interí) o amb un contracte laboral a les entitats esmentades en el punt anterior. En el cas que la vinculació amb l'entitat sol·licitant no sigui de caràcter permanent, la relació o contracte temporal ha de tenir, com a mínim, una duració igual a la del contracte postdoctoral. La relació s'ha d'haver iniciat abans de la finalització del període de sol·licituds d'aquesta convocatòria i ha de finalitzar en data posterior a la data de finalització del contracte postdoctoral. En cap cas s'acceptaran manifestacions d'intencions per part de l'entitat sol·licitant.

En els annexos 2, 3 i 4 de la convocatòria es troben els requisits particulars que han de complir els investigadors en funció del programa al qual es volen presentar.

Documentació a presentar

Pel que fa a l'entitat sol·licitant:

· El formulari de declaracions responsables (Imprès 1), el qual ha d'estar signat pel representant legal de l'entitat participant.

· En el cas de les entitats privades amb finalitat de lucre, s'ha d'aportar a més a més un informe de viabilitat financera per a l'execució del projecte, els comptes anuals i un informe de les activitats d'R+D i/o d'innovació que realitza.

Pel que fa al projecte i l'equip de recerca:

· Un document acreditatiu de la vinculació de l'investigador responsable amb l'entitat sol·licitant, en format PDF, verificable per mitjans electrònics o signat electrònicament.

· Un CV abreujat (CVA) de l'investigador responsable en el format disponible en la pàgina web de l'Agencia Estatal de Investigación (AEI) o el generat automàticament en la web de la FECYT (https://cvn.fecyt.es).

· L'historial cientificotècnic dels darrers cinc anys de l'equip de recerca en el qual s'ha d'integrar el candidat, en format PDF.

· Un informe de l'activitat de recerca que ha de dur a terme l'investigador candidat en l'equip de recerca, en format PDF, signat electrònicament pel candidat i per l'investigador responsable.

· Una declaració expressa en la qual es facin constar totes les subvencions i els ajuts sol·licitats o concedits per qualsevol institució pública o privada relacionats amb el candidat presentat (Imprès 2), en format PDF signat electrònicament pel candidat i per l'investigador responsable.

Pel que fa a l'investigador candidat que s'ha de contractar:

· Un currículum normalitzat (CVN), disponible a la pàgina https://cvn.fecyt.es

· Una còpia, verificable per mitjans electrònics o firmada digitalment per un responsable de l'entitat emissora, del títol o del certificat acadèmic del grau de doctor de l'investigador candidat, amb indicació expressa de la data en la qual es va obtenir aquest grau.

· La relació d'estades a centres d'R+D (Imprès 3, en format PDF signat electrònicament per l'investigador candidat), així com els documents necessaris per acreditar les estades als centres d'R+D i la seva durada.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (fins el 12 de febrer)

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

Se cediran a l'entitat responsable de l'avaluació externa i es comunicaran a la Base de Dades Nacionals de Subvencions

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar