Requisits
Presentar, per part Fundación +34, la sol·licitud de subvenció més els annexos corresponents
Documentació a presentar
Annexos I a V que acompanyen aquesta sol·licitud degudament complimentats.
Una fotocòpia del CIF del sol·licitant
Una fotocòpia del DNI/NIE del representant legal (només si s'oposa a què la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques comprovi les dades).
Certificats d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l'Administració de l'Estat i la Tresoreria General de la Seguretat Social (només si s'oposa a què la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques comprovi les dades).
Si es tracta de persones jurídiques o d'agrupacions de persones i entitats sense personalitat jurídica, l'original del document de constitució de l'entitat i dels seus estatuts socials degudament registrats en el registre corresponent, o bé un certificat d'inscripció registral dels documents esmentats.
Document acreditatiu de la representació de la persona que signa la sol·licitud.
Si escau, el document acreditatiu d'estar d'alta a l'epígraf corresponent de l'impost d'activitats econòmiques, i també el document justificatiu d'estar al corrent en el pagament d'aquest impost.
Una declaració responsable de la veracitat de les dades bancàries aportades.
Quan es tracti d'agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, sense personalitat, s'han de fer constar els compromisos d'execució assumits per cada membre de l'agrupació, així com l'import de la subvenció que hi ha d'aplicar cadascun d'ells, que també tenen la consideració de beneficiaris. En tot cas, s'ha de nomenar un representant o un apoderat únic de l'agrupació, amb poders suficients per complir les obligacions que, com a beneficiari, corresponen a l'agrupació (segons l'article 9 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre).
El projecte d'obra, si pertoca, amb indicació del termini d'execució de l'obra.
En aquest cas, escriptura de propietat i nota registral que acrediti que està inscrita en el Registre de la Propietat, en el cas de subvencions per a les quals s'ha d'acreditar que el sol·licitant és el propietari del bé.
Models:
Termini màxim
No procedeix
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Departament de Relacions Institucionals i Europees
Contacte
Servei o Secció responsable
Departament de Relacions Institucionals i Europees
Passeig de Sagrera, 2.
(isangil@dgre.caib.es)