Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvenció directa a Fundación +34

Atenció a les persones de les Illes Balears que es troben en situació de privació de llibertat a l'exterior en especial estat de necessitat.

Codi SIA

3154452

Persones destinatàries

Fundación +34

Termini per a resoldre i notificar

Les resolucions, tant de concessió com de denegació, han de ser motivades i s'ha de dictar i notificar en el termini màxim de tres mesos comptadors des de l'endemà que acabi el termini de presentació de sol·licituds. Les resolucions s'han de notificar individualment.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Presidència i Administracions Públiques

Tràmits

X

Presentació de sol·licitud

Requisits

Presentar, per part Fundación +34, la sol·licitud de subvenció més els annexos corresponents

Documentació a presentar

Annexos I a V que acompanyen aquesta sol·licitud degudament complimentats.

Una fotocòpia del CIF del sol·licitant

Una fotocòpia del DNI/NIE del representant legal (només si s'oposa a què la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques comprovi les dades).

Certificats d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l'Administració de l'Estat i la Tresoreria General de la Seguretat Social (només si s'oposa a què la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques comprovi les dades).

Si es tracta de persones jurídiques o d'agrupacions de persones i entitats sense personalitat jurídica, l'original del document de constitució de l'entitat i dels seus estatuts socials degudament registrats en el registre corresponent, o bé un certificat d'inscripció registral dels documents esmentats.

Document acreditatiu de la representació de la persona que signa la sol·licitud.

Si escau, el document acreditatiu d'estar d'alta a l'epígraf corresponent de l'impost d'activitats econòmiques, i també el document justificatiu d'estar al corrent en el pagament d'aquest impost.

Una declaració responsable de la veracitat de les dades bancàries aportades.

Quan es tracti d'agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, sense personalitat, s'han de fer constar els compromisos d'execució assumits per cada membre de l'agrupació, així com l'import de la subvenció que hi ha d'aplicar cadascun d'ells, que també tenen la consideració de beneficiaris. En tot cas, s'ha de nomenar un representant o un apoderat únic de l'agrupació, amb poders suficients per complir les obligacions que, com a beneficiari, corresponen a l'agrupació (segons l'article 9 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre).

El projecte d'obra, si pertoca, amb indicació del termini d'execució de l'obra.

En aquest cas, escriptura de propietat i nota registral que acrediti que està inscrita en el Registre de la Propietat, en el cas de subvencions per a les quals s'ha d'acreditar que el sol·licitant és el propietari del bé.

Models:

Termini màxim

No procedeix

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Departament de Relacions Institucionals i Europees

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Relacions Institucionals i Europees

Passeig de Sagrera, 2.

(isangil@dgre.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar