Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Abonament de la paga extraordinària d'antiguitat del personal docent dels centres privats concertats curs 2024-2025

L'abonament de la paga extraordinària d'antiguitat prevista en els Convenis Col·lectius VI i VII, d'empreses d'ensenyament privat sostingudes totalment o parcialment amb fons públics, XIV i XV, general de centres i serveis d'atenció a persones amb discapacitat

Codi SIA

3154448

Persones destinatàries

Personal docent jubilat d'alta un mínim de tres anys en la nòmina de pagament delegat o pagament directe, i que acrediti haver assolit 25 anys d'antiguitat en centres de la mateixa empresa o titularitat.

Termini per a resoldre i notificar

12 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Tràmits

X

Sol·licitud d'abonament de la paga extraordinària d'antiguitat

Requisits

Percebrà la paga extraordinària d'antiguitat el personal docent, sempre que, en el moment d'acomplir el requisit d'antiguitat, acompleixi els dos requisits següents:

a) Estar en règim de pagament delegat o de pagament directe, en excedència forçosa sempre que hi hagi accedit des d'un nivell concertat, o en d'altres situacions en què l'antiguitat computi.

b) Haver romàs en pagament delegat o directe un mínim de tres anys.

Documentació a presentar

a) El model Annex 2 d'aquesta Resolució, degudament emplenat i signat

b) Informe de vida laboral, expedit per la Seguretat Social, en data posterior a la data de jubilació o situació similar, vigent a la data de la sol·licitud i que inclogui els períodes de treball realitzats en centres privats concertats.

c) Declaració de veracitat de dades bancàries.

A més, una vegada feta la sol·licitud, el docent ha de presentar al centre concertat en el qual ha prestat la docència per darrera vegada, la comunicació d'haver sol·licitat l'abonament de la paga d'antiguitat. El model d'aquesta comunicació figura com Annex 3.

Models:

Termini màxim

Les sol·licituds es podran presentar des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el BOIB fins al 28 de febrer de 2025

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Departament de Centres Concertats

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Centres Concertats

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177836 - Fax: 971176872

(concertseducatius@dgplacen.caib.es)

X

Al·legacions a les llistes provisionals

Requisits

Les persones interessades poden formular al·legacions davant el director general de Personal Docent i Centres Concertats.

Documentació a presentar

El plazo para formular alegaciones ante el director general de Planificación, Ordenación e Infraestructuras Educativas es de 10 días hábiles contadores desde el día siguiente de la publicación de la lista provisional

Models:

Termini màxim

El termini per formular al·legacions davant el director general de Personal Docent i Centres Concertats és de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Departament de Centres Concertats

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Centres Concertats

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177836 - Fax: 971176872

(concertseducatius@dgplacen.caib.es)

X

Comunicació del professorat que ha presentat la sol·licitud de paga extraordinària d'antiguitat

Requisits

Els centres concertats hauran de presentar a la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats una relació del professorat que ha sol·licitat l'abonament de la paga extraordinària d'antiguitat

Documentació a presentar

El centres hauran de presentar el model de l'annex 4: Relació del professorat que ha presentat la sol·licitud d'abonament de la paga extraordinària d'antiguitat Curs 2024-2025

Termini màxim

De l'1 al 15 de març del 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Departament de Centres Concertats

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Centres Concertats

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177836 - Fax: 971176872

(concertseducatius@dgplacen.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar