Requisits
- Per optar als ajuts de la modalitat A, els alumnes sol·licitants han de complir els requisits següents:
a) Cursar un cicle formatiu de grau mitjà associat a la impartició d'algun dels Plans de Reforç en Llengües Estrangeres durant el curs escolar 2024-2025.
b) Participar en algun dels Plans de Reforç en Llengües Estrangeres en els Cicles Formatius de Grau Mitjà en la data de publicació d'aquesta Resolució.
c) Complir la normativa corresponent per poder viatjar a Irlanda, en cas de no ser ciutadà d'algun dels estats membres de la Unió Europea.
d) Tenir la documentació necessària per poder viatjar a l'estranger, d'acord amb la normativa general i sanitària vigent en el moment de fer l'activitat. Les dades personals dels beneficiaris seran tractades d'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i Reglament Europeu de protecció de dades 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel que es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades).
- Per optar als ajuts de la modalitat B, els professors sol·licitants han de complir els requisits següents:
a) Impartir docència en un centre educatiu sostingut amb fons públics de les Illes Balears en un grup d'un cicle formatiu de grau mitjà associat a la impartició d'algun dels Plans de Reforç en Llengües Estrangeres.
b) Tenir alumnes que participin en algun dels Plans de Reforç en Llengües Estrangeres durant el curs escolar 2024-2025 en la data de publicació d'aquesta Resolució.
c) Complir la normativa corresponent per poder viatjar a Irlanda, en cas de no ser ciutadà d'algun dels estats membres de la Unió Europea.
d) Tenir la documentació necessària per poder viatjar a l'estranger, d'acord amb la normativa general i sanitària vigent en el moment de realització de l'activitat. Les dades personals dels beneficiaris seran tractades d'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i Reglament Europeu de protecció de dades 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel que es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades).
En les dues modalitats, els participants que hagin gaudit d'aquestes estades durant dues convocatòries quedaran exclosos d'aquesta convocatòria.
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
De l'1 al 15 de desembre de 2024, ambdós inclosos.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Planificació i Participació
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta).
Tel.: 971177773
(departamentfp@dgfpieas.caib.es)