Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Concurs de mèrits dels directors dels centres docents públics no universitaris de les Illes Balears pel curs 2025-26

Convocar un concurs de mèrits per seleccionar els directors dels centres docents públics no universitaris de les Illes Balears que figuren en l'annex 2, de conformitat amb el calendari establert en l'annex 3 i d'acord amb el barem de mèrits previst en l'annex 4 i els criteris de valoració del projecte de direcció prevists en l'annex 5 d'aquesta Resolució.

Codi SIA

2965168

Persones destinatàries

Funcionaris de carrera que tinguin interès a exercir el càrrec de director/a en un centre docent públic de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Termini per a resoldre i notificar

30 de maig de 2025

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud de participació al concurs de mèrits

Requisits

a) Tenir una antiguitat mínima de cinc anys com a funcionari de carrera en la funció pública docent en finalitzar el termini de presentació de candidatures.

b) Haver exercit, en finalitzar el termini de presentació de candidatures, funcions docents com a funcionari de carrera durant un període mínim de cinc anys en algun dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s'opta.

c) Prestar serveis, en publicar-se la convocatòria, en un centre públic de les Illes Balears en algun dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s'opta.

d) Estar en possessió del certificat acreditatiu o d'actualització, segons correspongui, d'haver superat un programa de formació sobre el desenvolupament de la funció directiva impartit pel Ministeri d'Educació i Formació Professional o per les administracions educatives de les comunitats autònomes.

e) Presentar un projecte de direcció que inclogui els aspectes que es determinen a la Base Segona.

f) Posseir les titulacions o els certificats que acrediten el domini de la llengua catalana exigible de conformitat amb la normativa vigent.

g) No haver estat revocat del càrrec.

h) No estar sancionat per falta greu o molt greu en l'exercici de la pràctica docent, o no estar suspès fermament de funcions o inhabilitat per a càrrecs públics per resolució judicial mentre la sanció o la suspensió sigui vigent.

Documentació a presentar

a) Annex 7 - Sol·licitud emplenada a través del tràmit telemàtic habilitat

b) Annex 4 - Autobaremació del concurs de mèrits acadèmics i professionals. En PDF i annexat a la sol·licitud a través del tràmit telemàtic

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Fins dia 28 de febrer

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Departament de Planificació i Centres

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Planificació i Centres

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177755 - Fax: 971176905

(planificacioeducativa@dgplacen.caib.es)

X

Al·legacions a la llista provisional de precandidats admesos i exclosos

Requisits

No constar a la llista de precandidats admesos

Documentació a presentar

Termini màxim

Fins el 21 de març de 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Planificació i Gestió Educatives

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Planificació i Centres

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177755 - Fax: 971176905

(planificacioeducativa@dgplacen.caib.es)

X

Comunicació dels representants del centre a la comissió de selecció

Requisits

Haver sortit elegits en les convocatòries extraordinàries de claustre i consell escolar

Documentació a presentar

Emplenar la documentació via web

Termini màxim

Fins el 15 d'abril de 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Planificació i Gestió Educatives

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Planificació i Centres

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177755 - Fax: 971176905

(planificacioeducativa@dgplacen.caib.es)

X

Presentació del projecte de direcció NOU

Requisits

Estar al llistat de precandidats admesos

Documentació a presentar

Document del projecte de direcció en format PDF i amb una mida màxima de 5 Mb

Termini màxim

Fins el 4 d'abril de 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Planificació i Gestió Educatives

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Planificació i Centres

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177755 - Fax: 971176905

(planificacioeducativa@dgplacen.caib.es)

X

Al·legacions a la llista provisional de candidats candidats admesos i exclosos

Requisits

Estar a la llista d'exclosos

Documentació a presentar

En el cas de modificacions al projecte, es pot enviar per correu electrònic a l'adreça planificacioeducativa@dgplacen.caib.es abans del 26 d'abril

Termini màxim

Fins el 15 d'abril

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Planificació i Gestió Educatives

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Planificació i Centres

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177755 - Fax: 971176905

(planificacioeducativa@dgplacen.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Planificació i Gestió Educatives

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar