Inscripció a les proves d'accés als ensenyaments elementals i professionals de música i dansa i admissió al Programa d'Ensenyaments Integrats (PEI) 2025-2026
Inscripció a les proves d'accés als ensenyaments elementals i professionals de música i dansa i admissió al Programa d'Ensenyaemnets Integrats (PEI) curs 2025-2026
Codi SIA
2861280
Persones destinatàries
Persones interessades en cursar ensenyaments elementals o professionals de música o dansa
Termini per a resoldre i notificar
De l'1 al 30 d'abril: Inscripció proves d'accés ensenyaments elementals i professionals de música i dansa
12 de maig: Llistes definitives alumnes admesos proves d'accés ensenyaments elementals i professionals de música i dansa.
Del 12 al 23 de maig: Presentació sol·licitud de participació al PEI a l'IES.
16 de juny: Publicació llistat definitiu sol·licituds de participació admeses
(veure resum a documents relacionats)
Silenci administratiu
Negatiu
Forma d'inici
Instància de part
Fi de la via administrativa
No
Disponible per tramitar per persona apoderada
Si
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Direcció General de Planificació i Gestió Educatives
Simplificació documental
Documents relacionats amb el procediment
Tràmits
Inscripció a les proves d'accés als ensenyaments elementals i professionals de música i dansa del Conservatori professional de Mallorca 2025-2026
Requisits
Els requisits per a la inscripció a les proves d'accés als ensenyaments elementals i professionals estan establerts a l'ordre d'admissió (veure documentació adjunta).
Documentació a presentar
Lliurament de la documentació requerida a la resolució
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
30 d'abril de 2025
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Planificació i Gestió Educatives
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei dels Ensenyaments de Règim Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
https://www.conservatoridemallorca.com/admisi%C3%B3-de-nou-alumnat
Inscripció a les proves d'accés als ensenyaments elementals i professionals de música del Conservatori professional de Menorca
Requisits
Els requisits per a la inscripció a les proves d'accés als ensenyaments elementals i professionals estan establerts a l'ordre d'admissió (veure documentació adjunta).
Documentació a presentar
Lliurament de la documentació requerida a la resolució
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
30 d'abril de 2025
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Planificació i Gestió Educatives
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei dels Ensenyaments de Règim Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
https://www.conservatoridemenorca.org/proves-acces/
Inscripció a les proves d'accés als ensenyaments elementals i professionals de música i dansa del Conservatori professional d'Eivissa i Formentera 2025-2026
Requisits
Els requisits per a la inscripció a les proves d'acés als ensenyaments elementals i professionals de música i dansa estan establerts a l'ordre d'admissió 2025-2026
Documentació a presentar
Lliurament de la documentació requerida a la Resolució
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
30 d'abril de 2025
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Planificació i Gestió Educatives
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei dels Ensenyaments de Règim Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
http://www.ceif.info/
Inscripció PEI a l'IES Joan Maria Thomàs (Palma)
Requisits
Complir els requisits establerts a l'annex 6 de la Resolució
Documentació a presentar
Sol·licitud de participació al PEI annex 3
Sol·licitud de convalidacions i exempcions dansa annex 4
Sol·licitud de convalidacions i exempcions música annex 5
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Del 12 al 23 de maig: Presentació sol·licitud de participació al PEI a l'IES.
16 de juny: Publicació llistat definitiu sol·licituds de participació admeses
(veure resum a documents relacionats)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Planificació i Gestió Educatives
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei dels Ensenyaments de Règim Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
https://sites.google.com/iesjmthomas.eu/iesjoanmariathomasweb/pei/matr%C3%ADcula-i-informaci%C3%B3-pei?authuser=0
Inscripció al PEI a l'IES Josep Maria Quadrado (Ciutadella)
Requisits
Complir els requisits establerts a l'annex 6 de la Resolució
Documentació a presentar
Sol·licitud de participació al PEI annex 3
Sol·licitud de convalidacions i exempcions dansa annex 4
Sol·licitud de convalidacions i exempcions música annex 5
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
el 12 al 23 de maig: Presentació sol·licitud de participació al PEI a l'IES.
16 de juny: Publicació llistat definitiu sol·licituds de participació admeses
(veure resum a documents relacionats)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Planificació i Gestió Educatives
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei dels Ensenyaments de Règim Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
https://www.iesjmquadrado.cat/index.php?option=com_content&view=article&id=2288:programa-d-ensenyaments-intregrats-pei-curs-2020-2022&catid=324&Itemid=1195
Inscripció al PEI a l'IES Pasqual Calbó (Maó)
Requisits
Complir els requisits establerts a l'annex 6 de la Resolució
Documentació a presentar
Sol·licitud de participació al PEI annex 3
Sol·licitud de convalidacions i exempcions dansa annex 4
Sol·licitud de convalidacions i exempcions música annex 5
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Del 12 al 23 de maig: Presentació sol·licitud de participació al PEI a l'IES.
16 de juny: Publicació llistat definitiu sol·licituds de participació admeses
(veure resum a documents relacionats)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Planificació i Gestió Educatives
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei dels Ensenyaments de Règim Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
https://www.iespasqualcalbo.cat/blocs/inici/estudis/programa-ensenyaments-integrats/
Inscripció al PEI a l'IES Sa Colomina (Eivissa)
Requisits
Complir els requisits establerts a l'annex 4 de la Resolució
Documentació a presentar
Sol·licitud de participació al PEI annex 3
Sol·licitud de convalidacions i exempcions dansa annex 4
Sol·licitud de convalidacions i exempcions música annex 5
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Del 12 al 23 de maig: Presentació sol·licitud de participació al PEI a l'IES.
16 de juny: Publicació llistat definitiu sol·licituds de participació admeses
(veure resum a documents relacionats)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Planificació i Gestió Educatives
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei dels Ensenyaments de Règim Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
https://iessacolomina.es/oferta-educativa/#
Informació sobre protecció de dades
De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit
Responsable del tractament
Direcció General de Planificació i Gestió Educatives
Finalitat
Tramitació del procediment
Legitimació
Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics
Destinatari
No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal
Drets
Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional
Informació adicional