Tramitació telemàtica de les titulacions professionals nauticopesqueres
Aquest tràmit te com objecte la Tramitació telemàtica de les targetes professionals nauticopesqueres (expedició, renovació...)
Les targetes d'identitat nauticopesqueres acreditatives de les titulacions professionals són personals i intransferibles, i la responsabilitat de l'ús i la custòdia correspon a la persona titular. En cas que les utilitzi una persona distinta de qui n'és titular, la targeta es recollirà i s'anul·larà, sens perjudici de la responsabilitat a què doni lloc aquest ús.
Les targetes no tenen validesa a l'efecte d'acreditar la identitat de la persona que n'és titular i s'han d'acompanyar en tot moment del DNI.
Les targetes són vàlides a tot el territori de l'Estat espanyol, d'acord amb el que estableixen els reials decrets 662/1997, de 12 de maig, pel qual s'estableixen els requisits mínims per exercir l'activitat professional, i 1003/1999, d'11 de juny, de traspassos de funcions i serveis de l'Administració de l'Estat a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en matèria d'ensenyaments professionals nauticopesquers.
Codi SIA
2214249
Persones destinatàries
Les persones que disposin d'un/s certificat/s d'exàmen/s amb la qualificació d'apte i amb els requisits corresponents per a l'expedició de la targeta corresponent o professionals del sector pesquer que vulguin realitzar qualsevol tràmit amb relacionat amb la seva targeta.
Termini per a resoldre i notificar
No procedeix
Silenci administratiu
Segon normativa aplicable
Forma d'inici
Instància de part
Fi de la via administrativa
No
Disponible per tramitar per persona apoderada
Si
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Servei d'Ordenació Pesquera