Torna

PARTICIPACIÓ CIUTADANA

Tornar al llistat de notícies

02/05/2024

Projecte de decret pel qual s’aproven les directius de regulació sobre l’organització i el funcionament del Registre d'Explotacions Ramaderes a l'àmbit de les Illes Balears, l’ordenació de les explotacions ramaderes i la creació del Portal de Ramaderia i d’altres Animals Domèstics de les Illes Balears (PRADIB)

Obert des del 2 de maig de 2024 fins al 22 de maig de 2024

El Govern de les Illes Balears duu a terme un procés de consulta que té per objecte conèixer l’opinió de la ciutadania prèviament a la redacció del text perquè les persones i les organitzacions més representatives potencialment afectades per la norma futura puguin opinar i fer aportacions sobre els problemes existents que es pretenen solucionar, sobre si és necessari i oportú aprovar una nova norma, quins objectius ha de tenir i les possibles solucions alternatives, reguladores i no reguladores.

-Documentació: Podeu trobar la informació necessària sobre aquest projecte de decret en el Portal de Transparència accedint al següent enllaç.

-Data de publicació: 02/05/2024

-Aquest procés participatiu de consulta prèvia està obert durant 15 dies hàbils, és a dir des de dia 2 de maig de 2024 fins al dia 22 de maig de 2024 (ambdós inclosos).


Les aportacions es poden presentar mitjançant els següents canals:

 

 TELEMÀTICAMENT:

-Mitjançant el "tràmit de consulta prèvia" del procediment d'elaboració i tramitació d'aquest projecte de decret a la seu electrònica. 

Aquest sistema requereix disposar de certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve permanent.

- Mitjançant el formulari disponible en el Portal de Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears.

Aquest sistema permet presentar aportacions sense la necessitat de certificat electrònic o DNIe però no emet justificant de recepció del contingut enviat. No obstant això, sempre que les aportacions presentades per aquesta via contenguin la identificació de la persona o l'entitat que les fa, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa.

 

PRESENCIALMENT:

Les persones físiques també poden presentar-les en qualsevol oficina de registre o per correu postal mitjançant un escrit adreçat a la Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural (C/ de la Reina Constança, 4 - 07006 Palma). A la seu electrònica disposau del model per realitzar aportacions. 


Important

Per a la presentació d'aportacions és necessari que indiqueu les dades següents:

Conselleria: Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural

Destinació: Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural

DIR3: A04027006

Iniciativa normativa: Projecte de Decret pel qual s’aproven les directius de regulació sobre l’organització i el funcionament del Registre d'Explotacions Ramaderes a l'àmbit de les Illes Balears, l’ordenació de les explotacions ramaderes i la creació del Portal de Ramaderia i d’altres Animals Domèstics de les Illes Balears (PRADIB)

 

La valoració de les aportacions presentades es podrà consultar en la pàgina de la iniciativa publicada en el Portal de Transparència una vegada que es publiqui la Memòria d’Impacte Normatiu si s'inicia l'elaboració de la norma.