Us informam que es durà a terme una actualització de la gestió documental, la qual afectarà els serveis esmentats més avall. L’actualització es farà, en una primera fase, el divendres dia 3 de febrer de 2023, de les 14.00 a les 16.00 hores; i en una segona fase, el divendres dia 10 de febrer de 2023, a partir de les 20.30 hores, (aquesta darrera implicarà una interrupció d’entre 6 i 18 hores). Els serveis afectats són els següents:
1. Registre d’entrada (telemàtic i presencial). La ciutadania no podrà presentar cap documentació de forma electrònica ni física durant la interrupció del servei.
2. Carpeta Ciutadana. La ciutadania no podrà accedir a cap justificant de registre emès.
3. Servei de consulta CSV CAIB
Us demanam disculpes per les molèsties que això us pugui ocasionar.
Podeu obtenir informació sobre l'estructura i el funcionament de l'Administració autonòmica per via presencial, telemàtica i telefònica. A més, podeu registrar els vostres documents a les oficines d'assistència en matèria de registre o per via telemàtica. Presentau les vostres queixes i suggeriments i sol·licitau informació a través de qualsevol d'aquestes vies.