L'Administració de les Illes Balears disposa d'una xarxa d'oficines on la ciutadania pot presentar escrits, sol·licituds, queixes o comunicacions adreçats a qualsevol departament de l'Administració de les Illes Balears, de l'Administració General de l'Estat o de qualsevol òrgan de l'Administració local i autonòmica. També pot sol·licitar l'alta en el sistena Cl@ve en les oficines que ofereixen aquest servei (veure relació d'oficines).
Oficines d'assistència en matèria de registres (format PDF) | |
Oficines d'assistència en matèria de registres (format ODS) | |
Podeu demanar cita prèvia web en algunes oficines, polsant el següent enllaç: cita prèvia web |
Directori geogràfic de les oficines d'assistència en matèria de registres
L'objectiu d'aquesta enquesta és escoltar directament a la ciutadania i conèixer el vostre grau de satisfacció respecte a l'atenció rebuda a les oficines d'assistència en matèria de registres, amb la finalitat de millorar la qualitat de la prestació d'aquest servei. La vostra opinió ens interessa! |
Podeu presentar sol·licituds, escrits o comunicacions adreçats a l'Administració de les Illes Balears o a l'Administració General de l'Estat (AGE), a qualsevol dels ajuntaments o consells que disposen de registre electrònic interoperable, aquestes entitats són les que apareixen en la relació següent:
Model de sol·licitud dirigida a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears sobre qualsevol assumpte, quan no ho hagi cap procediment específic publicat a la Seu electrònica: |
![]() |
Model general per presentar una queixa o un suggeriment a l'Administració: |
![]() |
Model per sol·licitar informació pública (dret d'accés): |
Podeu trobar els formularis i tota la informació a aquest enllaç |