L'Administració de les Illes Balears disposa d'una xarxa d'oficines on la ciutadania pot presentar escrits, sol·licituds, queixes o comunicacions adreçats a qualsevol departament de l'Administració de les Illes Balears, de l'Administració General de l'Estat o de qualsevol òrgan de l'Administració local i autonòmica. També pot sol·licitar l'alta en el sistema Cl@ve i Apodera en les oficines que ofereixen aquest servei (veure relació d'oficines).

Oficines d'assistència en matèria de registres (directori geogràfic) Cita prèvia
Oficines d'assistència en matèria de registres (format ODS)
Oficines d'assistència en matèria de registres (format PDF)

Qué necessites fer? (prémer sobre la icona)

Informació d'interès:

Model de sol·licitud dirigida a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears sobre qualsevol assumpte, quan no hagi cap procediment específic publicat a la Seu electrònica
Model general per presentar una queixa o un suggeriment a l'Administració
Dret d'accés a la informació pública
Enquesta de satisfacció sobre l'atenció rebuda a les oficines d'assistència en matèria de registres