Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Borsa de vocals per formar part dels tribunals de selecció de policies locals de les Illes Balears

Selecció de candidats per formar part de la borsa de vocals dels òrgans de selecció dels processos selectius de policies locals de les Illes Balears.

Codi SIA

3172817

Persones destinatàries

Funcionaris de carrera dels diferents cossos de les policies locals de les Illes Balears que compleixin amb el requisit de estar en possessió de la titulació acadèmica d'acord amb la categoria de les places vacants i funcionaris de carrera de l'Administració General de la CAIB que pertanyin als subgrups C1, A2 i A1. La titulació acadèmica mínima exigible és la de Batxillerat o equivalent. A la sol·licitud s'ha de fer constar l'esmentada titulació.

Termini per a resoldre i notificar

En el termini màxim d'un mes comptador des de la finalització del termini per presentar les sol·licituds, mitjançant una resolució del director general d'Emergències i Interior, quedarà constituïda la borsa de funcionaris que poden ser proposats com a vocals dels processos de selecció i mobilitat de les policies locals de les Illes Balears, la qual cosa es comunicarà als ajuntaments i als funcionaris que en formin part

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

No

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Presidència i Administracions Públiques

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud per formar part dels tribunals de selecció de policies locals de les Illes Balears

Requisits

Tenir la condició de funcionari de carrera de les policies locals de les Illes Balears o pertànyer, també com a funcionari a) de carrera,

als subgrups C1, A1 o A2 dels cossos de l'administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

b) Estar en la situació de servei actiu com a funcionari de carrera.

c) No haver estat objecte de sancions disciplinàries pendents de cancel·lació en el seu expedient personal.

Documentació a presentar

Adjuntar emplenat el model de sol·licitud

Models:

Termini màxim

20 dies hàbils

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Emergències i Interior

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears (ISPIB)

C/ de Francesc Salvà i Pizà, s/n . Tel.: 971177100

(ispib@caib.es)

Observacions

En cas de presentació telemàtica de sol·licituds, per favor, adjunteu dins el tràmit el model de sol·licitud degudament emplenat i signat. El model de sol·licitud el pot descarregar dins aquest procediment a l'apartat MODELS.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Emergències i Interior

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar