avisoCookies

Visualització del menú

Selector d'idioma

caes
|


Visualització del menú

Ruta de navegació

Torna

Publicador de continguts

Segon aniversari de la Bústia de Qualitat i Avaluació

Segon aniversari de la Bústia de Qualitat i Avaluació

25 novembre 2022

A finals de novembre de l’any 2020, el Servei de Qualitat i Avaluació de la Direcció General de Participació, Transparència i Voluntariat va posar en marxa la Bústia de Qualitat i Avaluació perquè els treballadors de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, o d'un ens depenent, poguéssiu fer suggeriments o queixes en matèria de qualitat i avaluació de la nostra Administració.

Des del Servei de Qualitat i Avaluació us animam a que la faceu servir com a eina de participació, la qual, per ser eficaç, necessita de la participació de tots i de totes.

Aquestes queixes o suggeriments es poden presentar escrivint un correu electrònic a l'adreça qualitat@dgptv.caib.es o, si voleu que siguin anònims, emprant el formulari de la Bústia de Qualitat i Avaluació.

Algunes xifres significatives:

D’ençà que es va posar en marxa, la Bústia ha rebut 69 queixes/suggeriments, més les que encara es troben en tramitació.

  • Les àrees sobre les quals s'han rebut més queixes/suggeriments són: «Informàtica» (30%) i «Condicions sanitàries» (23%, influït per la pandèmia del Covid 19).

  • Una gran majoria de queixes/suggeriments (73%) tenen una resposta que podem considerar positiva (solucionada, compromesa, estudiada o explicada).

  • La majoria d'interessats sol·licita que es publiqui literalment (59 %).

  • La majoria de les queixes/suggeriments s'han presentat en català (78%).

  • La majoria de les queixes/suggeriments s'han presentat de manera anònima (64 %).

  • El temps mitjà entre que el Servei de Qualitat i Avaluació envia la queixa/suggeriment al servei o departament afectat i es rep la resposta és de 5,4 dies (mitjana de les queixes/suggeriment que reben resposta). És un temps curt, que demostra l'interès dels serveis o departaments implicats a donar ràpida resposta a les qüestions plantejades.

El funcionament de la Bústia de Qualitat i Avaluació és senzill.

Una vegada rebuda la queixa/suggeriment, s'envia al servei o serveis afectats perquè donin la resposta que considerin oportuna. S’espera una setmana i, si en aquest termini no s’ha rebut cap resposta, es remet un recordatori i s'espera uns dies abans de publicar la queixa/suggeriment a la pàgina del Servei de Qualitat i Avaluació, independentment de si hi ha contestació o no. Es pot donar la circumstància que la resposta arribi després que s'hagi publicat la queixa/suggeriment i, en aquests casos, la resposta rebuda s'afegeix a la publicació feta.

Les queixes o suggeriments es poden presentar de forma anònima, si bé, en cas contrari, des de la Bústia se us informarà personalment de les passes que s'hagin donat i dels possibles resultats obtinguts.

Recordau que totes les queixes/suggeriments són públiques i es poden veure a la pàgina web del Servei de Qualitat i Avaluació.

L’esperit de la Bústia és posar a l’abast dels treballadors de la CAIB una eina per a la participació i per a vehicular les seves propostes de millora de qualitat.

Animau-vos a fer els vostres suggeriments!


Data d'actualització: 31 desembre 2023


Comparteix