avisoCookies

Visualització del menú

Selector d'idioma

caes
|


Visualització del menú

Ruta de navegació

Torna

Publicador de continguts

Expedició de duplicats de certificats, homologacions i equivalències de llengua catalana

Expedició de duplicats de certificats, homologacions i equivalències de llengua catalana

Informació sobre el tràmit

L’objectiu aquest tràmit és la sol·licitud i l’expedició posterior d’un duplicat quan s’ha extraviat el document oficial que acredita coneixements de català, en els casos següents:

  • Certificat oficial de coneixements de català expedit amb signatura manual (fins al 2018) per l’òrgan competent del Govern de les Illes Balears en el seu moment (DG de Cultura i Joventut, Institut d’Estudis Baleàrics, DG de Política Lingüística...).
  • Resolució de reconeixement de coneixements de català a partir dels estudis reglats cursats a les Illes Balears, amb signatura manual.
  • Resolució de reconeixement de coneixements de català a partir dels estudis reglats cursats a Catalunya i al País Valencià, amb signatura manual.
  • Resolució d’equivalència d’un certificat, títol o diploma no inclòs en Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013, amb signatura manual.

Presentació de la sol·licitud

1. Podeu tramitar la sol·licitud presencialment mitjançant el model de sol·licitud que trobareu al final d’aquesta pàgina. D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica:

Nota: la documentació es presenta en una oficina de registre no integrada en el Sistema Integrat de Registres o de fora de les Illes Balears, s’ha d’adreçar a la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports (codi DIR3: A04026906).

  • Per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.

2. També ho podeu fer mitjançant el tràmit telemàtic habilitat a la Seu Electrònica de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Per fer el tràmit, és necessari disposar de certificat digital o DNI electrònic.

Una vegada expedit i signat electrònicament el certificat, es notifica a les persones interessades mitjançant la Carpeta Ciutadana.

Documentació relacionada​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Comparteix​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​