Les secretaries generals són els òrgans directius encarregats de la gestió dels serveis comuns, i també de les funcions d’assessorament jurídic i de suport tècnic. Entre les seves atribucions cal destacar les de prestar assistència tècnica i jurídica al conseller en l’exercici de la potestat normativa i en la producció dels actes administratius que corresponen al conseller, com també a altres òrgans directius de la conselleria, si escau; controlar, sota la direcció superior del conseller, la gestió del pressupost de la conselleria; exercir, d’acord amb les directrius fixades pel conseller, el control de l’eficàcia i de l’eficiència dels òrgans i de les unitats administratives de la conselleria, i totes les altres funcions que determina l’article 14 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
A més a més, la Secretaria General de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques dona assistència i suport a l’estructura de la Presidència de les Illes Balears i a la Secretaria del Consell de Govern, i es fa càrrec també de la gestió del Butlletí Oficial de les Illes Balears, i de l’organització dels processos electorals autonòmics, de conformitat amb la legislació en la matèria. Així mateix, coordina les relacions amb la ràdio i la televisió públiques, i n’impulsa, si escau, el desplegament normatiu. S’hi adscriu, als efectes administratius, la delegació de la protecció de les dades personals.
Enlaces de interés
Les secretaries generals són els òrgans directius encarregats de la gestió dels serveis comuns, i també de les funcions d’assessorament jurídic i de suport tècnic. Entre les seves atribucions cal destacar les de prestar assistència tècnica i jurídica al conseller en l’exercici de la potestat normativa i en la producció dels actes administratius que corresponen al conseller, com també a altres òrgans directius de la conselleria, si escau; controlar, sota la direcció superior del conseller, la gestió del pressupost de la conselleria; exercir, d’acord amb les directrius fixades pel conseller, el control de l’eficàcia i de l’eficiència dels òrgans i de les unitats administratives de la conselleria, i totes les altres funcions que determina l’article 14 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
A més a més, la Secretaria General de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques dona assistència i suport a l’estructura de la Presidència de les Illes Balears i a la Secretaria del Consell de Govern, i es fa càrrec també de la gestió del Butlletí Oficial de les Illes Balears, i de l’organització dels processos electorals autonòmics, de conformitat amb la legislació en la matèria. Així mateix, coordina les relacions amb la ràdio i la televisió públiques, i n’impulsa, si escau, el desplegament normatiu. S’hi adscriu, als efectes administratius, la delegació de la protecció de les dades personals.
2241 M€
Pressupost 2023
1175000
Targetes sanitàries
10
Hospitals
163
Centres atenció primària
Accessos directes
Ajudes i tràmits
Notícies (Contingut temporal)