avisoCookies

caes

Visualització del menú

avisoResultadoBusquedaBeta

Els resultats del cercador només responen al contingut d’aquesta versió en construcció. Si no trobes el que cerques, visita la web actual.

Filtros

Resultats de la cerca

62.141 resultats per
  • Màscares africanes

Després de veure vídeos sobre la història de màscares del món i en específic de màscares africanes, fem un treball de construir màscares de cartró a l’estil africà. Les persones participants...

• Exposició Laureà Barrau i la història de la pesca a Eivissa

Visitem la Sala Barrau en Santa Eulàlia, on vàrem poder veure algunes obres i mobles del pintor Laureà Barrau i també aprofitem per a visitar la Sala d'Exposicions Sant Jaume 72, on hem conegut les...

• Passeig per Dalt Vila

Aprofitant el bon temps i la baixada del turisme, el passat 12 d'octubre, vam anar caminant fins al castell de Dalt Vila. Allà vam gaudir d'unes vistes de la ciutat d'Eivissa que lluïa encara els...

• Els currals Alpacas Eivissa

El passat divendres dia 18 vàrem realitzar una visita guiada a la granja «Es Currals Alpacas Eivissa», prop de Sant Carles. Vàrem entrar a dues quadres per donar de menjar i acariciar a les...

• 6è. Aniversari de Sa Riera

Les persones usuàries del centre ocupacional Sa Riera gaudeixen d'una jordana gastronòmica en un restaurant de menjar mallorquí, degustant d’un “variat” típic com a entrant, una fideuà i, per...

• Carnestoltes

El passat 19 de febrer vàrem tenir l’oportunitat de poder veure la Rua del Carnestoltes que recorria els carrers següents: avinguda de Sant Josep, avinguda d’Espanya i avinguda d’Ignasi Wallis....

• Oci inclusiu

Dues persones usuàries de la residència de Can Raspalls, companyes d’habitació, varen anar juntes a la perruqueria del barri per llavors poder gaudir d’una estona per comprar algunes peces de roba...

• Dia internacional contra la Homofòbia i la Transfòbia

El passat dia 17 de maig a la residència vàrem treballar aquest tema de diverses maneres: vam pintar diferents dibuixos sobre cartrons reciclats posant lemes relacionats. A més, també vàrem fer una...

• Promoció de l’Autonomia Personal

El passat dissabte 20/5 varem fer una sortida a Vila en bus, treballant i entrenant així l’autonomia de les nostres persones usuàries en l’ús del transport públic. Vàrem donar un passeig per Dalt...

• Visita Sala d’Exposicions Sa Nostra

Com tots els divendres fem l'activitat de sortides d’oci i avui, amb el bus de l´ínia, decideixen visitar la sala de Sa Nostra a veure l’exposició de pintura de l'artista Carmen Liberal Siso,...

• Katmandú

Les persones usuàries del centre visiten Katmandú, amb la finalitat de poder oferir-les una jornada lúdica participant en les diferents activitats que ens ofereix el centre d’oci. Les persones...

• Dia Mundial de la Salut Mental

Ens vénen a buscar amb la furgoneta de Can Raspalls per fer una activitat especial pel dia de la Salut Mental. Anem fins a Cala d’Hort on veiem una posta de sol al costat des Vedrà i Es Vedranell....

• Sopar tradicional al Brisas

Dins el programa d’activitats de la residència d’enguany i desprès de no poder anar a sopar tots junts fora de la residència, amb l’objectiu de potenciar la integració dels residents a la nostra...

• Decoram per Nadal

Durant el mes de novembre, entre totes les persones residents i el personal del centre, ens encarregam de decorar-lo amb motiu de la celebració de les festes de Nadal. Aquest tasca, de cooperació i...

• Visites a la Biblioteca de Sant Jordi

Persones usuàries de la Residència Can Raspalls acudeixen en petits grups a la biblioteca municipal de Sant Jordi de Ses Salines. Allà miren el diari, consulten revistes i escullen diverses...

• Aniversari de Can Raspalls

El dia de avui és de celebració. La nostra residència compleix un any més i ho celebrem tots els usuaris, residents i professionals del centre. Al Centre de Dia de Salut Mental, juntament amb els...

• Platja de Santa Eulària des Riu

Iniciem el programa de platja de 2022 amb una boníssima experiència. Un grup de 10 persones de centre de dia i residència hem realitzat una immillorable jornada de platja, gràcies a les facilitats...

• Platja de Ses Salines

Com cada any, un grup de persones usuàries de la Residència Can Raspalls comencen amb l’activitat de platja. Durant els mesos d'estiu, els divendres van a la platja de Ses Salines on participen en...

• Sortida platja Talamanca

Sortida a platja de Talamanca caminant per la passarel·la de fusta que porta fins el final del passeig. Varem fer un descans amb vistes a la mar per berenar I després varem tornar de volta.

• Trencada de Tots es Sants

Després que les famílies ens portessin fruita seca i magranes, celebrem el dia de "Sa Trencada" que consisteix en partir fruita seca amb pela i magranes per a lliurar com a ofrena als difunts. Per...

• Joan Miró

Durant el mes de juliol, en sessions diferents, hem fet diversos treballs relacionats amb l’obra de Joan Miró. En la primera sessió vàrem veure alguns vídeos i llegir textos sobre la seva biografia...

• Dia de l’amor i l’amistat

A la Residència i centre de dia Can Raspalls, el passat 14 de febrer es va celebrar el dia de l'amor i l'amistat, realitzant diversos treballs manuals per a decorar el centre. Es van lliurar...

• Exposició "L'altra mirada" i senderisme per Sant Josep

El passat diumenge 12 de febrer vàrem anar a una exposició de fotografies del fotògraf Vicent Ferrer a Can Jeroni. Vàrem gaudir d'un homenatge a la fotografia de carrer, contemplant la bellesa de...

• Escola de Música de Sant Antoni

El divendres 17 de febrer vàrem tenir l'alegria de rebre l’alumnat de l'escola de música de Sant Antoni, on varen demostrar els avenços en la pràctica dels instruments i varen tenir la valentia...

• Visita cultural al Molí d’en Simó

Aquest espai cultural acull la col·lecció de Carmen Tur i d’altres famílies, que han donat indumentària típica eivissenca: armes, cistelleria i instruments musicals datats a partir del segle XIX....

• Festes de Sant Jordi

Agafem el transport públic (i de pas ensenyem a manejar-se a un resident nou que acaba d'entrar i no coneix l'illa) i marxem a les festes de Sant Jordi, on veiem una desfilada de moda molt original...

• Festes patronals de San Josep

El passat dissabte 25 de març vàrem anar al poble de Sant Josep ja que la setmana anterior varen ser les festes. En arribar, vàrem veure l'actuació de gimnàstica rítmica a càrrec del poliesportiu...

• Mes de l’Art

Amb motiu del Dia Mundial de l'Art, que es celebra el dia 15 d'abril, els usuaris de la Residència Can Raspalls han fet diversos tallers artístics i han visitat museus i exposicions de pintura,...

• 12é Aniversari Can Raspalls

El passat dia 11 de maig els usuaris i les usuàries de la Residència Can Raspalls varen celebrar el dotzè aniversari del centre. Les persones residents varen gaudir d'una estona de música i de ball...

• Ametllers en flor

Durant diverses setmanes, usuaris de la Residència de Can Raspalls han acudit a veure la floració dels ametllers. Des de finals de gener i fins al febrer fins i tot març, els ametllers del Pla de...

• Voluntariat a Domus Vi

Les persones usuàries del nostre centre varen dur a terme una activitat de voluntariat en la residència de gent gran Domus Vi Costa den Blanes, concretament, el cultiu d’un hort ecològic. Vàrem...

• Actuació del cor parroquial de Sant Agustí

Moltes persones usuàries que hi varen participar coneixien i cantaren algunes cançons populars eivissenques. No ho varen fer tan bé com els components del cor, però almenys ho van intentar. Sens...

• Màgic Clown

El passat dia 3 de maig un grup de persones usuàries de la residència i del centre de dia varen anar al centre esportiu de Can Guerxo, a Sant Jordi, per gaudir d’un espectacle d’humor i màgia. Les...

• Taller de crespells

Com que s’acosta la Setmana Santa, les persones residents i el personal de la residència i centre de dia hem aprofitat el bon temps per fer crespells que després degustarem amb molt bon gust.

• Rua a Palma

El passat 19/02/2023 vàrem sortir a la Rua de Palma per celebrar el Dia de Carnestoltes. Per a les desfresses, vàrem elaborar unes ales que simbolitzaven la llibertat . Ens ho vàrem passar molt bé,...

• Actuació de batucada

Al gener vàrem rebre la visita de la batucada a la nostra residència. L’activitat es va dur a terme al jardí i tots els usuaris i usuàries que volgueren varen poder gaudir de l’espectacle. Ens...

• Broquetes de fruites

Amb l'objectiu de promoure una alimentació saludable, presentam la fruita d'una manera diferent de la que consumeixen diàriament, combinant-la amb altres ingredients que potencien el sabor. Una...

• Festa de Nadal

El passat dia 22 de desembre es va celebrar a la Residència Can Raspalls la festa de Nadal de l'Associació de Familiars Sa Colometa. Aquest any l'associació va voler felicitar les festes als...

• Nadales de l’alumnat del CEIP Can Raspalls

Com en anys anteriors, els usuaris i les usuàries de la Residència de Can Raspalls reben la visita dels i les estudiants de 3r i 4t curs del CEIP Can Raspalls que van al centre a cantar nadales,...

• Excursió a Petra

Les persones usuàries del centre ocupacional Sa Riera van fer una excursió a Petra amb el bus. Allà varem gaudir de les meravelloses vistes i de l’entorn que ens ofereix l'ermita de Bonany. A...