avisoCookies

caes

Visualització del menú

avisoResultadoBusquedaBeta

Els resultats del cercador només responen al contingut d’aquesta versió en construcció. Si no trobes el que cerques, visita la web actual.

Filtros

Resultats de la cerca

62.141 resultats per
  • Visita Amadip Esment

Els usuaris del centre ocupacional Sa Riera visiten les instal·lacions d’Amadip Esment Fundació a Son Ferriol. El passat 22 de novembre, els usuaris del centre ocupacional de salut mental Sa Riera...

• Festes del Carme as Cubells

Amb motiu de les Festes del Carme, un grup d’usuaris de Can Raspalls visiten el poble des Cubells. El 16 de juliol, un grup d’usuaris de la Residència i Centre de Dia Can Raspalls varen visitar el...

• Anam de concert: Antonio Orozco

Anam al concert d’Antonio Orozco: “Único”. El passat 5 d’agost, un grup d’usuaris dels habitatges supervisats de Can Raspalls varen anar de concert. Varen tenir la sort de poder gaudir d’Antonio...

• Taller de cultura eivissenca: “Esfullar verdura”

Davant l’arribada de la Setmana Santa, en aquest mateix taller, s’aprofita per esfullar colitxos (verdura), que és un vegetal imprescindible per fer el cuinat, plat especial de les Pitiüses, típic...

• Visita a l'Aquàrium

Amb motiu de la celebració del Dia Mundial de la Salut Mental. Les persones usuàries del centre ocupacional varen visitar l'Aquàrium de Palma. Primer de tot, vàrem rebre una explicació de tots els...

• Excursió al riu de Santa Eulària des Riu

Aprofitant que ja no fa tanta calor, decidim visitar la zona del pont vell de Santa Eulària, per a conèixer les llegendes d'aquesta zona de l'illa, com la des famós follet "fameliar" o la...

• El nostre taller de cuina

Taller de cuina en què es treballen la psicomotricitat, la higiene i les habilitats i les capacitats pròpies per dur a terme tasques domèstiques. Cada dimecres, en el centre de dia de salut mental,...

• El nostre taller literari

Mitjançant la lectura d’un text, es fan exercicis de comprensió. El monitor que guiarà la lectura i el diàleg, dona als usuaris una còpia del text i, entre tots, el van llegint i comentant. Els...

• Bitlles

Una de les sortides que més èxit té és anar a jugar a bitlles. No hi anam gaire sovint, perquè surt car, però de tant en tant ens animam a fer alguna partida. Ens ho hem passat molt bé! I tot i que...

• Celebració del dia de Sant Jordi, dia del llibre

En el centre de dia Oms, el passat dilluns dia 25 d’abril, vàrem celebrar el Dia del Llibre i, per tal motiu, les persones usuàries varen realitzar aquests marcapàgines o punts de llibre...

• Sortida sociocultural a Can Pere Mussona

La visita ha agradat tant a les persones d’Eivissa com a altres persones que han viscut i conegut l’estil de la vida d’Eivissa “d’aquells anys”. Hem valorat que hi hagi persones que mantinguin...

• Activitats de Setmana Santa

Un any més, vàrem assistir al davallament del Crist de la Sang amb un grup de residents i usuaris del centre de dia.I com no podia ser d’una altra manera aquests dies, hem fet tallers de rebosteria...

• Jocs de taula

Per la pluja, cercam una alternativa a la sortida d’oci i jugam a un joc de taula. Un grup de residents dels habitatges supervisats de Can Raspalls havien programat una sortida d’oci que es va...

• Concert d'acordió

El passat 2 d’abril vàrem tenir el plaer de rebre un meravellós acordionista que va amenitzar la tarda tocant cançons d’avui, d’ahir i de sempre. En aquesta trobada, els nostres majors varen...

• Mes d'abril cultural

Durant aquest mes, dedicam els nostres tallers a conèixer la cultura eivissenca. En els nostres tallers d’entrenament cognitiu, fem exercicis d’orientació amb mapa i de localització dels diferents...

• Taller de contacontes

El passat 5 d’abril, els usuaris de la Residència Can Raspalls varen rebre a les seves instal•lacions la visita de dues monitores de la Biblioteca Vicent Serra Orvay, del municipi de Sant Jordi de...

• Taller de jardineria amb un grup d'usuaris del Centre de Dia Oms

Aquesta darrera setmana del mes d’abril, els usuaris del Centre de Dia Oms han plantat cactus a les jardineres del centre, gaudint de mesclar la terra i de sembrar diferents varietats de cactus que...

• Sortida al mercat medieval d'Eivissa

El passat 13 de maig, un grup d’usuaris de la Residència Can Raspalls va visitar el mercat medieval que té lloc anualment a Eivissa. Els usuaris, acompanyats per treballadors del centre, familiars...

• Taller de cuina intergeneracional

El passat 15 de desembre, els residents de la Residència i Centre de Dia Sa Serra varen poder compartir una jornada intergeneracional amb alumnes del curs de cuina de l’IES Sa Serra, fent...

• Actuació de l'agrupació de jazz Big Band Ciutat d'Eivissa

Sortim al Mercat Vell, on l’agrupació de jazz Big Band d’Eivissa fa una actuació musical. El passat 11 de març, un grup d’usuaris dels habitatges supervisats de Can Raspalls varen anar caminant cap...

• Excursió ametllers en flor

La rutina diària és positiva però de vegades és necessari sortir-ne ja que ens aporta noves experiències i ajuda a mantenir el cervell actiu. En aquest cas, vàrem anar a veure els ametllers en flor...

• “Reaccionem”, pacte social contra les violències masclistes

“Reaccionem” és un programa impulsat pel Govern de les Illes Balears que té com a objectiu animar tota la ciutadania, entitats públiques i privades a unir-se al pacte contra les violències...

• Gerontolimpíades 2019

Les residències i centres de dia Sa Serra i Can Blai celebren el Dia Internacional de les Persones d’Edat amb una competició esportiva. Amb motiu del Dia Internacional de les Persones d’Edat, els...

• FORMENTERA

Anam a passar el dia a Formentera, a la platja d’Illetes El passat 18 de juny, gràcies a Trasmapi, ens vàrem posar el banyador i anàrem a Formentera! De bon matí, preparam les motxilles amb tot els...

• Taller de l'Aquarium Cap Blanc a Can Raspalls

El passat 4 de gener, els usuaris de la Residència i Centre de Dia Can Raspalls varen rebre la visita d’una treballadora del CREM - Aquarium Cap Blanc (Centre de Recuperació d’Espècies Marines) que...

• Sortida al zoo Natura Parc

El passat dijous 8 de juny vàrem visitar Natura Parc amb un grup d’usuaris del Centre de Dia Oms. Gaudírem d’un matí agradable, contemplant diferents espècies d’animals que molts dels usuaris no...

• Sortida a "Sa Berenada"

El passat 8 d’agost, un grup d’usuaris dels habitatges supervisats de Can Raspalls varen anar a celebrar el dia de Sant Ciriac, el patró de la ciutat d’Eivissa. Aquest dia és tradició anar a...

• El musical El Rei de la sabana. El Lleó

El passat 7 de gener un grup de persones usuàries de la Residència Can Raspalls varen acudir al Recinte Firal d'Eivissa per veure "El Rei de la sabana. El Lleó", el musical que narra la història...

• Mes cultural de les Pitiüses

Un any més, organitzam el Mes Cultural de les Illes Pitiüses per donar a conèixer als usuaris la cultura, la gastronomia, el folklore i la història d’Eivissa i Formentera. Durant el mes de maig...

• Fira medieval

Passejam per Dalt Vila, gaudim de la Fira Medieval i sortim a sopar. Cada any tenim una cita ineludible amb la Fira Medieval. Vàrem pujar amb autobús fins a la catedral i baixàrem passejant pels...

• Sortida a Santa Agnès de Corona a veure els ametllers en flor

El dia 23 de gener, els usuaris de la Residència i Centre de Dia Can Raspalls fan una sortida a Santa Agnès per veure els ametllers en flor i passejar pel camp. Des de finals de gener i fins al...

• Sortida sociocultural "Ametllers en flor"

Sortida sociocultural per visitar els ametllers en flor al pla de Corona, Santa Agnès. Com cada any, al poble de Santa Agnès tenim l’oportunitat de visitar els ametllers en flor del pla de Corona....

• Projecte de col·laboració d'hort urbà

Col·laboració amb el Centre Ocupacional Sa Riera per a la millora de l’hort urbà i el jardí de Son Güells Des de fa diversos mesos, dos pics el mes, els usuaris del Centre Ocupacional Sa Riera...

• Programa de piscina municipal

Aquesta temporada hem consolidat la nostra activitat de piscina en col·laboració amb l’Ajuntament de Sant Antoni. Un grup gran de persones usuàries han participat en el programa de natació i...

• IBIZA LIGHT FESTIVAL

Vàrem anar a veure l’espectacle “Ibiza Light Festival” i a sopar a un restaurant. El passat 14 d’octubre, un grup d’usuaris dels habitatges supervisats varen anar a veure un espectacle de llums i...

• Festival “Sueños de Libertad”

L’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany ens va cedir entrades per poder accedir al’aclamat festival “Sueños de Libertad”.El divendres 28 d’abril a la tarda vàrem preparar sandvitxos per sopar a...

• Coral de nadales i actuacions en una trobada intergeneracional

Els alumnes del CEIP Sant Antoni i l’IES Sa Serra ens varen visitar per Nadal en una trobada en què hi va haver espectacle i nadales per animar els nostres majors en aquestes dates tan especials....

• Exposició de moda d'alta costura al Recinte Firal

Exposició “Vesteix-me: de l’alta costura a l’art”. El passat 10 de juny, un grup de residents dels pisos tutelats de Can Raspalls varen anar al Recinte Firal per gaudir de l’exposició "Vesteix-me:...

• Platja activa

Durant els mesos de juliol i agost, els residents de la Residència de Can Blai hem anat a la platja de Talamanca a refrescar-nos i a gaudir de l’estiu. La platja està adaptada i, en tot moment, els...

• Excursió a Sa Conillera

El passat dia 2 de novembre un grup d’usuaris de la residència i centre de dia Can Raspalls van tenir l’oportunitat de visitar l’illa de Conillera, espai natural protegit situat davant la badia de...