avisoCookies

caes

Visualització del menú

avisoResultadoBusquedaBeta

Els resultats del cercador només responen al contingut d’aquesta versió en construcció. Si no trobes el que cerques, visita la web actual.

Filtros

Resultats de la cerca

62.148 resultats per
  • Activitats Festes de la Terra

Durant una setmana, del 31 de juliol al 7 d’agost, hem adaptat els nostres tallers a les festes populars. Al taller d'oci s'ha informat de tots els esdeveniments de les festes; en l'activitat de...

• Sortida a Sa Punta des Molí

Un grup d'usuaris i usuàries de Can Raspalls fan una sortida a Sa Punta des Molí, prop de la Badia de Sant Antoni i Cala de Bou. Varen caminar pel passeig que hi ha al costat de la platja i...

• Passeig per Sant Josep

Aprofitant l'assolellada tarda del passat 13 de febrer, un grup de persones residents de Can Raspalls vàrem agafar el bus per anar a visitar el poble de Sant Josep. Allà gaudírem de la muntanya i...

• Records 2023

Al llarg d'aquest 2023 a la Residència Sa Serra s'han realitzat un gran nombre d'activitats diverses que hem volgut plasmar en un mural de records. Situats davant de tots aquests records és difícil...

• Actuació del Cor Rociero de San Antonio

El dia 6 de Desembre obrim la temporada nadalenca a Sa Serra amb l'actuació del Cor Rociero de Sant Antoni que, com cada any, ens visita i ens porten les nadales i l’alegria rociera. Va ser una...

• Paradetes i gelat

El 12 d’agost vàrem sortir a donar una volta pel port de Vila, on varem trobar paradetes artesanals. Ens vam aturar per degustar un iogurt gelat abans de veure els vaixells i tornada als pisos.

• Visita al centre ocupacional Sa Riera

Aprofitant que els nostres companys del centre ocupacional de Sa Riera organitzaven una jornada de Portes Obertes, vam visitar el centre i participar en diferents tallers com, per exemple, el...

• Activitat comunitària amb IES Sant Josep Obrer

Alumnes de l’IES Sant Josep Obrer van entrevistar a un grup de persones residents de Son Güells a fi de poder compartir experiències i conèixer de primera mà la realitat que viuen i les dificultats...

• Dia de Balneari i Spa

Vàrem anar a l'Spa «Sirenis», a platja d’en Bossa, on vàrem poder relaxar-nos i gaudir de totes les seves instal·lacions (jacuzzi, sauna, sauna de menta, piscina, etc.). Als nois i noies aquesta...

• Sortida a Formentera

Com tots els anys, es fa un viatge a Formentera i en aquesta ocasió s'ajunten els usuaris i les usuàries del centre de dia amb les persones usuàries residents. Partim de l'estació marítima cap a...

• Fira Medieval Marinera de Sant Antoni

Aprofitem aquest esdeveniment per a visitar el poble de Sant Antoni i gaudir del bon temps que encara fa. Al Passeig Marítim hi havia diferents llocs amb temàtica medieval i marinera, en els quals...

• Trencada i graellada

Es decideix en el taller celebrar la trencada eivissenca i fer una torrada com cada any. Els usuaris i les usuàries posen un quota i es compra tot el necessari. Anem caminant fins a l’associació El...

• Concurs de decoració

Per impulsar l'esperit nadalenc i la creativitat dels treballadors, la Residència Sa Serra promou un concurs de decoració de les portes del centre. Cadascuna té el seu toc personal. Per a tu, quina...

• Decoració nadalenca

Entre tots i totes les persones residents als pisos, hem posat i decorat l’arbre de nadal amb diferents garlandes. El berenar fou xocolata i Panettone, molt especial!

• Visita a Santa Eulària

Un grup d'usuaris i d'usuàries de Can Raspalls van visitar el poble de Santa Eulàlia des Riu. Gaudiren d’una passejada per la platja i visitaren el pont que creua el riu.

• Tarda de Boleros

Dimarts 31 d'octubre passat vàrem rebre a Juan Estanislao, un guitarrista i cantant de boleros argentí, que va amenitzar la tarda, ens va portar alegria i va tocar els nostres cors amb boleros i...

• Fem dues activitats en una, anem al festival jove de grafitis i a la desfilada LGTBIQ+

El passat 17 de Juny, la idea principal era anar a veure la desfilada LGTBIQ+, però vam ser primer a la plaça d'Alberto i Nieto on feien música hip hop i grafitis damunt de camions; el primer era...

• Nadales a Can Raspalls

En arribar les dates nadalenques, a Can Raspalls rebem la visita d'escolars i grups musicals per cantar nadales. Aquest any ens han visitat alumnat del CEIP Can Raspalls que, a més de cantar...

• Festes de Sant Rafel

Vàrem sortir prest per a poder agafar el bus cap al poble deS ant Rafel on es celebrava la II Fira Artesanal i Rural i Vermut a 45 RPM (per a nosaltres Refresc a 45 RPM :) on degustem diversos...

• Sopar de Halloween

Hem fet un sopar diferent per a la celebració del dia deHalloween. Les persones residents hi van col·laboraractivament, el resultat va ser espectacular però molt més el procés del mateix, ja que...