avisoCookies

caes

Visualització del menú

avisoResultadoBusquedaBeta

Els resultats del cercador només responen al contingut d’aquesta versió en construcció. Si no trobes el que cerques, visita la web actual.

Filtros

Resultats de la cerca

62.148 resultats per
  • Setmana 8 de confinament

El Govern comunica que ja podem sortir de manera responsable amb horaris; entram a la FASE 0. Tan esperat moment, el de sortir al carrer, ho feim per torns i amb els monitors, amb guants i màscara...

• Refugi, un espectacle sense paraules.

Un grup d’usuaris de la Residència i Centre de Dia Can Raspalls assisteixen a veure l’espectacle teatral Refugi a l’Espai Cultural Can Ventosa. Els actors, sense fer servir les paraules, varen ser...

• "Som Comerç"

El passat 13 de desembre, un grup de residents dels Habitatges Supervisats de Can Raspalls, van anar al mercat nadalenc "Som Comerç" situat al Recinte Firal d'Eivissa. Allà van poder veure una gran...

• Vila a 45 rpm.

Plaça del Parc, Rock’n Roll, soul i pop per a tots i totes. El passat 19 de desembre, un grup de residents dels Habitatges Supervisats de Can Raspalls, van anar a la plaça dels nous jutjats...

• Setmana contra la Violència de Gènere

Setmana de l'Activitat pel 25N. Amb motiu del 25 de novembre, Dia Internacional per a l'eliminació de la violència de gènere, fem un minut de silenci des dels habitatges supervisats de salut...

• Nit de Nadal

Sopar de Nit de Nadal El 24 de desembre, els residents dels Habitatges Supervisats van preparar el seu sopar de la Nit Bona. Van començar aviat amb els preparatius: aquest any havien triat, per...

• Fira d'Atraccions

El passat 27 de desembre, un grup de persones usuàries dels Habitatges Supervisats de Can Raspalls, van anar a la Fira d'Atraccions d'Eivissa, per a la degustació d'una bona xocolata calenta amb...

• Festa final d'estiu

Per a anar acomiadant-nos de l'estiu decidim muntar una festa ambientada en el famós programa de televisió “Operació Triomf”, comptem amb un jurat compost per personal tècnic i repassem els grans...

• Visitam TIRME

Amb motiu de fomentar la importància de l'ecologia i el respecte al medi ambient fem una visita cultural a les instal·lacions de TIRME. Els usuaris i les usuàries del nostre centre gaudeixen d'una...

• Obra de teatre: Kelly

Un grup de persones usuàries dels pisos supervisats de Can Raspalls vàrem anar al teatre de Can Ventosa on feien una obra de teatre en honor al Dia Internacional de la Dona. Les Kelly són les...

• Exposició “Els Orígens”

Els dies 16 i 23 de març visitàrem el Centre Cultural de Jesús per veure l'exposició de fotografia "Orígens" de Marc Ferraris, composta per fotografies de grans dimensions realitzades per l'autor...

• Exposició "Dones 2021" al centre Can Jeroni i festes de Sant Josep

El passat diumenge dia 13, un grup d’usuaris i usuàries dels Pisos Supervisats de Can Raspalls, vàrem passejar pel poble de Sant Josep per a fer diverses activitats. En primer lloc, per a celebrar...

• Circ Cabaret Armando Rissoto

Com no podia ser d’una altra manera, el Teatre Familiar Barruget ens va tornar a visitar a Can Blai, per sisena vegada, i va compartir amb els nostres majors un matí creatiu mitjançant una...

• Eivissa i la decoració de Nadal

Sortim tots junts cap a Eivissa, el nostre punt de trobada és el parc de la Pau i des d'allà ens anem cap a Vara de Rei que és on hi ha els llums que més ens agraden. Amb els carrers il·luminats,...

• Tallers Ocupacionals Mòdul 3

Els Tallers Ocupacionals sorgeixen de la necessitat imperiosa d'oferir activitats lúdiques, recreatives i terapèutiques a les persones usuàries amb discapacitat física del Mòdul 3 quan la...

• Visita Exposició “Coses d'Eivissa”

Sortírem del centre amb la furgoneta per arribar a la Sala de Cultura de Sa Nostra a Vila per a visitar l'exposició sobre “Coses d'Eivissa”, on trobarem un recorregut molt interessant de materials...

• Passeig per Sant Josep

El dissabte dia 19 vàrem gaudir tot el matí passejant pel poble de Sant Josep, el qual feia temps que no visitàvem. Vàrem aprofitar per veure les casetes de nadal i tota la decoració nadalenca,...

• Exposició fotogràfica “SOS SARGANTANES”

Un grup d'usuaris i usuàries del centre de dia hem realitzat una sortida sociocultural a una exposició fotogràfica, proposada per l'Institut d’Estudis Eivissencs i l'Ajuntament de Santa Eulària....

• Gimcana de Pasqua

Vàrem formar tres equips de quatre persones cadascun per realitzar diferents proves físiques i cognitives, algunes d’elles relacionades amb la Setmana Santa. En finalitzar, ens menjàrem una...

• Processons de Setmana Santa

El passat 14 d'abril un grup de persones residents dels habitatges supervisats vàrem anar a veure les processons de Setmana Santa organitzades per al divendres Sant. Les processons varen recórrer...