avisoCookies

caes

Visualització del menú

avisoResultadoBusquedaBeta

Els resultats del cercador només responen al contingut d’aquesta versió en construcció. Si no trobes el que cerques, visita la web actual.

Filtros

Resultats de la cerca

62.148 resultats per
  • Sant Antoni

El passat dimarts 17 de gener va ser la festa de Sant Antoni al centre de dia Can Clar de Llucmajor. Ho vàrem celebrar amb una torrada per a tots els usuaris, en la qual cantàrem glosses i tocàrem...

• Excursió al port de Sant Antoni

Decidim gaudir del bon temps i sortir a fer una passejada pel port de Sant Antoni, gaudim de les vistes i d'un gelat per a reposar forces i refrescar-nos.

• Desfilada de l'orgull LGTBI

Anam a veure la desfilada de l’orgull LGTBI i sopam a fora. El passat 16 de juny, un grup d’usuaris dels habitatges supervisats de Can Raspalls varen anar al port, des d’on s’iniciava la desfilada...

• Exposició anual al Centre de Dia de Salut Mental Can Raspalls

Com cada any, el Centre de Dia va organitzar l’exposició anual dels treballs elaborats durant l’any amb l’objectiu que les famílies puguin veure de prop el que fan els seus familiars al Centre. A...

• Cor Can Blau Gospel

El passat mes de maig ens va visitar el cor Can Blau Gospel, que ens va amenitzar l’estona amb una actuació a la sala d’actes que va continuar amb actuacions espontànies dels residents.

• Visita IbizAloe

Visita guiada a la plantació ecològica de Ibizalo. En direcció a Sant Antoni ens trobem amb la plantació ecològica de Ibizaloe, vam tenir l'ocasió de visitar-la, conèixer el cultiu i les propietats...

• Presentació de l'activitat d'estiu: «Mar de possibilitats»

Un grup de residents de Can Raspalls, juntament amb professionals del centre, acudeixen a la presentació de l’activitat que fan els residents al començament de l’estiu i de la qual gaudeixen tant....

• Festa dels Colors (HOLI)

Fer una volta per Sant Antoni per prendre alguna cosa, anar a la Festa Holi i veure les parades del mercat. Vàrem passejar fins l'autobús, a Sant Antoni vàrem anar a un supermercat per comprar un...

• Festes de Santa Eulària des Riu

Amb motiu de les festes de Santa Eulària vam anar a passejar pels seus carrers i vam presenciar alguns dels concerts que feien a les terrasses dels bars. Com que vàrem recórrer pràcticament tot el...

• Sortida Sala exposició “ Can Jeroni”

Visitàrem la sala d’exposicions de Can Jeroni a Sant Josep, on hi havia una exposició de maquetes de vaixells antics fets amb material reciclat per un artista local de l’illa apassionat per aquest...

• Anam al Cinema!

Els usuaris i les usuàries del nostre centre varen gaudir d'una sortida als cinemes “Rívoli” a una sessió diürna on varen veure la pel·lícula West Side Story. Les persones usuàries del nostre...

• Rua de carnestoltes

Anam a veure les disfresses de carnestoltes. El passat 11 de febrer, un grup d’usuaris dels habitatges supervisats de Can Raspalls varen sortir a veure la rua de carnestoltes de Vila. Enguany va...

• Carnestoltes 2020

Els usuaris de la Residència i Centre de Dia Can Raspalls celebren el Carnaval 2020. Els usuaris de Can Raspalls varen celebrar el Carnestoltes 2020 amb diferents activitats. El dijous 21 de febrer...

• Passeig per Santa Eulària

El passat diumenge 18 de juliol un grup de persones residents dels Habitatges Supervisats de Can Raspalls vàrem passar la tarda passejant per Santa Eulària. Vàrem caminar pel passeig marítim, on...

• Carnestoltes de Vila

Ens donem un passeig des dels habitatges fins a Vila per estirar les cames i fer una mica d’esport. Prenem un cafè a una terrassa de la Plaça del Parc per fer temps i encalentir els motors, fins...

• Dia de Sant Jordi

Els usuaris i les usuàries del centre de dia i de la residència de salut mental varen participar en les activitats programades per l’Ajuntament de Sant Josep per celebrar el dia de sant Jordi....

• Setmana 12 de confinament

A punt d’entrar a la fase 3 Encara continuam fent exercicis matutins, quan comencem a treballar els trobarem a faltar... Podem anar a la platja i, amb el que ens agrada el mar, ho agraïm molt. Anam...

• Cinema “Canta”

Durant les vacances de Nadal un grup de persones usuàries de la Residència i Centre de Dia Can Raspalls varen assistir al cinema a veure la pel•lícula d'animació “Canta”. Els assistents s'ho varen...

• Dia de la Dona

Durant tota la setmana, els usuaris i les usuàries del centre de dia de salut mental han realitzat tallers enfocats a aquest dia. Per exemple, en el taller de creativitat han parlat sobre dones...

• DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL 2019

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental, vàrem celebrar al Centre una jornada dedicada al tema. Durant el mes anterior vàrem preparar en els diversos tallers quadres, escrits i lectures de...