PITEIB: Convocatòria pública de subvencions per a l'aprovació i implementació de Zones de Baixes Emissions a les Illes Balears
PITEIB: Convocatòria pública de subvencions per a l'aprovació i implementació de Zones de Baixes Emissions a les Illes Balears
Convocatòria pública de subvencions per a l’aprovació i implementació de Zones de Baixes Emissions a les Illes Balears dins les actuacions previstes en el «Pla d’Inversions per a la Transició Energètica de les Illes Balears» en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat per la Unió Europea (NextGenerationEU).
09 gener 2023Els programes d’incentius subvencionables són els següents:
Programa d’incentius 1: Creació de Zones de Baixes Emissions.
Programa d’incentius 2: Estudis complementaris a la creació de les Zones de Baixes Emissions.
Programa d’incentius 3: Plans o polítiques que es relacionin o en derivin de la creació de Zones de Baixes Emissions.
Programa d’incentius 4: Accions necessàries per a la creació de Zones de Baixes Emissions.
Programa d’incentius 5: Accions complementàries a la creació de les Zones de Baixes Emissions.
Presentació de sol·licituds:
El termini per presentar les sol·licituds s’inicia el 23 de gener de 2023 i finalitza el 30 de juny de 2023 o fins al possible exhauriment, dins aquest període, de la quantia econòmica assignada a aquesta convocatòria.
Important: Es poden presentar sol·licituds a partir de dia 23 de gener de 2023.
Les sol·licituds s'han de presentar de forma telemàtica a través de l'enllaç que s'adjunta.
Finançament: L'actuació disposa d'ajuts procedents del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic a través del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu "NextGenerationEU".
Així mateix, en cas de dubtes sobre la tramitació de subvencions podeu accedir a l’enllaç següent: (finestreta tramitació subvencions)
NOTA IMPORTANT: Les sol·licituds només es poden presentar a través del tràmit telemàtic específic que podreu trobar a l'apartat enllaços que figura en aquesta pàgina. No seran vàlides les sol·licituds que es presentin a través del Registre Electrònic Comú ni a les oficines de registre.
Per a la realització del tràmit telemàtic és necessari disposar d'un certificat amb firma digital. No són vàlids els certificats Cl@ve PIN, ni Cl@ve Permanent. Podeu trobar les instruccions per obtenir el certificat digital a l'apartat documents d'aquesta pàgina.
Documentació relacionada
IMATGES RELACIONADES
Data d'actualització: 07 setembre 2023
Comparteix