Les secretaries generals són els òrgans directius encarregats de la gestió dels serveis comuns, i també de les funcions d’assessorament jurídic i de suport tècnic. Entre les seves atribucions cal destacar les de prestar assistència tècnica i jurídica al conseller en l’exercici de la potestat normativa i en la producció dels actes administratius que corresponen al conseller, com també a altres òrgans directius de la conselleria, si escau; controlar, sota la direcció superior del conseller, la gestió del pressupost de la conselleria; exercir, d’acord amb les directrius fixades pel conseller, el control de l’eficàcia i de l’eficiència dels òrgans i de les unitats administratives de la conselleria, i totes les altres funcions que determina l’article 14 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
0
Informació i contacte
Marta García Noguera
Accessos directes
Ajudes i tràmits
Notícies (Contingut temporal)