La Direcció General de Coordinació i Transparència s'encarrega de la implementació, impuls, coordinació i seguiment de plans i programes de govern; coordinació interdepartamental entre els òrgans de conselleries diverses; coordinació de les matèries de caràcter transversal; suport directe a la consellera en l’exercici de les seves atribucions de direcció i gestió, especialment en la direcció i coordinació dels titulars dels òrgans directius de la Conselleria; elaboració i seguiment de projectes estratègics, coordinació dels òrgans que tenen atribuïdes competències en matèria de projectes estratègics i interdepartamentals, i coordinació estratègica i de comunicació amb el Gabinet de Presidència. Coordinació interdepartamental de la transparència i el bon govern a l’Administració; de la qualitat de les organitzacions i dels serveis públics, de l’avaluació de les polítiques públiques i de la participació ciutadana, tant de l’Administració autonòmica com del sector públic instrumental; reconeixement i anàlisi de la demanda i percepció dels usuaris i la ciutadania.
S'adscriuen a aquesta Direcció General les unitats administratives que despleguen les funcions de comunicació i premsa de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Així mateix, li corresponen les relacions amb la Comissió per a les Reclamacions d'Accés a la Informació Pública, la qual queda adscrita administrativament i sense dependència jeràrquica a aquesta Direcció General.
També s'hi adscriuen la Comissió d'Ètica Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'Oficina d'Avaluació Pública de les Illes Balears.

Enlaces de interés
La Direcció General de Coordinació i Transparència s'encarrega de la implementació, impuls, coordinació i seguiment de plans i programes de govern; coordinació interdepartamental entre els òrgans de conselleries diverses; coordinació de les matèries de caràcter transversal; suport directe a la consellera en l’exercici de les seves atribucions de direcció i gestió, especialment en la direcció i coordinació dels titulars dels òrgans directius de la Conselleria; elaboració i seguiment de projectes estratègics, coordinació dels òrgans que tenen atribuïdes competències en matèria de projectes estratègics i interdepartamentals, i coordinació estratègica i de comunicació amb el Gabinet de Presidència. Coordinació interdepartamental de la transparència i el bon govern a l’Administració; de la qualitat de les organitzacions i dels serveis públics, de l’avaluació de les polítiques públiques i de la participació ciutadana, tant de l’Administració autonòmica com del sector públic instrumental; reconeixement i anàlisi de la demanda i percepció dels usuaris i la ciutadania.
S'adscriuen a aquesta Direcció General les unitats administratives que despleguen les funcions de comunicació i premsa de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Així mateix, li corresponen les relacions amb la Comissió per a les Reclamacions d'Accés a la Informació Pública, la qual queda adscrita administrativament i sense dependència jeràrquica a aquesta Direcció General.
També s'hi adscriuen la Comissió d'Ètica Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'Oficina d'Avaluació Pública de les Illes Balears.
2241 M€
Pressupost 2023
1175000
Targetes sanitàries
10
Hospitals
163
Centres atenció primària
Información y contacto

Maria Helena Rubí Cano
Sede
Direcció General de Coordinació i Transparència
Passeig de Sagrera, 2 - 07012 Palma
DIR3: A04044053
Informació i contacte

Maria Helena Rubí Cano
Seu
Direcció General de Coordinació i Transparència
Passeig de Sagrera, 2 - 07012 Palma
DIR3: A04044053
Accessos directes
Ajudes i tràmits
Notícies (Contingut temporal)