La Direcció General de Coordinació i Transparència s'encarrega de la implementació, impuls, coordinació i seguiment de plans i programes de govern; coordinació interdepartamental entre els òrgans de conselleries diverses; coordinació de les matèries de caràcter transversal; suport directe a la consellera en l’exercici de les seves atribucions de direcció i gestió, especialment en la direcció i coordinació dels titulars dels òrgans directius de la Conselleria; elaboració i seguiment de projectes estratègics, coordinació dels òrgans que tenen atribuïdes competències en matèria de projectes estratègics i interdepartamentals, i coordinació estratègica i de comunicació amb el Gabinet de Presidència. Coordinació interdepartamental de la transparència i el bon govern a l’Administració; de la qualitat de les organitzacions i dels serveis públics, de l’avaluació de les polítiques públiques i de la participació ciutadana, tant de l’Administració autonòmica com del sector públic instrumental; reconeixement i anàlisi de la demanda i percepció dels usuaris i la ciutadania.
S’adscriu a aquesta Direcció General la Unitat Acceleradora de Projectes, que impulsarà i coordinarà els projectes d’inversió que li siguin assignats, promovent, amb coordinació amb el Gabinet de la Presidència, l’agilitació de tots els procediments de les administracions públiques que siguin necessaris per dur-los a terme, i durà a terme les actuacions que siguin procedents per fer efectiva la tramitació preferent i urgent dels projectes a les diferents tramitacions administratives. Al capdavant de la Unitat Acceleradora de Projectes, que es regularà reglamentàriament, hi haurà un coordinador.
També s’hi adscriuen les unitats administratives que despleguen les funcions de comunicació i premsa de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Així mateix, li corresponen les relacions amb la Comissió per a les Reclamacions d’Accés a la Informació Pública, la qual queda adscrita administrativament i sense dependència jeràrquica a aquesta Direcció General.
També s’hi adscriuen la Comissió d’Ètica Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l’Oficina d’Avaluació Pública de les Illes Balears.
Enlaces de interés
La Direcció General de Coordinació i Transparència s'encarrega de la implementació, impuls, coordinació i seguiment de plans i programes de govern; coordinació interdepartamental entre els òrgans de conselleries diverses; coordinació de les matèries de caràcter transversal; suport directe a la consellera en l’exercici de les seves atribucions de direcció i gestió, especialment en la direcció i coordinació dels titulars dels òrgans directius de la Conselleria; elaboració i seguiment de projectes estratègics, coordinació dels òrgans que tenen atribuïdes competències en matèria de projectes estratègics i interdepartamentals, i coordinació estratègica i de comunicació amb el Gabinet de Presidència. Coordinació interdepartamental de la transparència i el bon govern a l’Administració; de la qualitat de les organitzacions i dels serveis públics, de l’avaluació de les polítiques públiques i de la participació ciutadana, tant de l’Administració autonòmica com del sector públic instrumental; reconeixement i anàlisi de la demanda i percepció dels usuaris i la ciutadania.
S’adscriu a aquesta Direcció General la Unitat Acceleradora de Projectes, que impulsarà i coordinarà els projectes d’inversió que li siguin assignats, promovent, amb coordinació amb el Gabinet de la Presidència, l’agilitació de tots els procediments de les administracions públiques que siguin necessaris per dur-los a terme, i durà a terme les actuacions que siguin procedents per fer efectiva la tramitació preferent i urgent dels projectes a les diferents tramitacions administratives. Al capdavant de la Unitat Acceleradora de Projectes, que es regularà reglamentàriament, hi haurà un coordinador.
També s’hi adscriuen les unitats administratives que despleguen les funcions de comunicació i premsa de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Així mateix, li corresponen les relacions amb la Comissió per a les Reclamacions d’Accés a la Informació Pública, la qual queda adscrita administrativament i sense dependència jeràrquica a aquesta Direcció General.
També s’hi adscriuen la Comissió d’Ètica Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l’Oficina d’Avaluació Pública de les Illes Balears.
2241 M€
Pressupost 2023
1175000
Targetes sanitàries
10
Hospitals
163
Centres atenció primària
Información y contacto
Maria Helena Rubí Cano
Sede
Direcció General de Coordinació i Transparència
Passeig de Sagrera, 2 - 07012 Palma
DIR3: A04044053
Informació i contacte
Maria Helena Rubí Cano
Seu
Direcció General de Coordinació i Transparència
Passeig de Sagrera, 2 - 07012 Palma
DIR3: A04044053
Accessos directes
Ajudes i tràmits
Notícies (Contingut temporal)