desc_7_punt.pngCos d'advocacia. Llista d'aprovats i termini per a elegir lloc i presentar documentació.

En el BOIB núm. 99 de l’11 d’agost de 2018 es publica la Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 7 d’agost de 2018 per la qual s’ordena la publicació de la llista de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure, al cos d’advocacia de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Podeu consultar l'esmentada Resolución en aquest enllaç.

També es fa pública la llista de llocs vacants que s’ofereixen a l’efecte de l’adjudicació (annex II).

Les persones seleccionades disposen d’un termini de vint dies naturals (des del 12 fins al 31 d’agost de 2018) per a presentar, en el Registre General de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), en el de la conselleria competent en matèria de funció pública o en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents següents:

a) Una fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit en cada convocatòria o certificació acadèmica que acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol.

b) Una fotocòpia compulsada del certificat acreditatiu dels coneixements de llengua catalana.

c) Declaració jurada o promesa de no haver estat separats mitjançant un expedient disciplinari del servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitats de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per una resolució judicial per accedir al cos o escala del funcionariat del qual haguessin estat separats o inhabilitats.

S’adjunta model amb la Resolució (annex III).

d) Un certificat mèdic, en model oficial, acreditatiu de tenir les capacitats i les aptituds necessàries per a l’exercici de les funcions del cos, escala o especialitat quan es tracti de personal funcionari de nou ingrés.

e) Escrit en què s’elegeixen, de major a menor interès, els llocs de treball oferts. La sol·licitud ha d’incloure tots els llocs (annex IV).

Si la persona aspirant seleccionada no presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament constatats i, si escau, apreciats per l’Administració mitjançant una resolució motivada, o si en examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no pot ser nomenada funcionària i resten anul·lades les seves actuacions, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.