Relació definitiva de persones aspirants que han superat les proves selectives del cos de gestió del torn lliure i termini de presentació de mèrits
En data 28 de setembre de 2018, es fa pública la relació definitiva de persones aspirants que han superat les proves selectives i que han resultat seleccionades per accedir al cos de gestió, pel torn lliure, de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
D'acord amb el punt 12.2 de les bases especifiques de la convocatòria, l'ordre de prelació final de les persones aspirants que hagin superat l'oposició pel torn lliure vindrà determinada per la suma de la puntuació obtinguda en el conjunt dels exercicis eliminatoris i de la valoració dels mèrits que s'hi assenyalen.
L'acreditació de mèrits s'ha d'efectuar mitjançant la presentació dels documents originals o de les fotocòpies compulsades corresponents.
S'han de presentar en el Registre General de l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), en el de la conselleria competent en matèria de funció pública o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, en el termini de deu dies naturals, comptadors a partir de l'endemà que es publiqui la llista definitiva d'aspirants que han superat l'oposició (fins al 8 d'octubre).
En cap cas, no es poden valorar mèrits que no hagin estat presentats en aquest termini.
Els mèrits s'han d'acreditar i valorar amb referència a la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds per participar en l'oposició (17/11/2017).
D'altra banda, l'Administració pot emetre un certificat dels mèrits que figurin en el servei de registre de personal de la DG competent en matèria de funció pública dels aspirants que hagin prestat serveis a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el qual s'ha d'incorporar en els seus expedients de valoració dels mèrits de la fase de concurs, sempre que la persona interessada els hagi al·legat davant el tribunal qualificador dins el termini i d'acord amb la forma que s'hi indiquen.