Cos administratiu. Presentació de documents.
D’acord amb la Resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 15 de febrer de 2019 per la qual s'ordena la publicació de la llista de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure i pel torn de promoció interna, inclosa la reserva per a persones amb discapacitat, al cos administratiu de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es fa pública la llista de llocs vacants que s'ofereixen a l'efecte de l'adjudicació, us informam que:
Les persones aspirants seleccionades han de presentar, en el Registre General de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), en el de la conselleria competent en matèria de funció pública o en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents requerits que s’especifiquen, en el termini de vint dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears d’aquesta Resolució (fins al dia 13 de març).
A l'hora de sol·licitar els llocs vacants per ordre de preferència és suficient marcar el codi una sola vegada en el supòsit de diversos llocs bases classificats amb el mateix codi.
A continuació, podeu descarregar els models III i IV que s’annexen a la Resolució a dalt esmentada: