M+V+V.png

MISSIÓ                                                                                                                                                                                                                                                    

La missió d'una organització és la raó principal per la qual aquesta existeix, és a dir, la seva funció dins de la societat.

La Intervenció General de la comunitat autònoma de les illes Balears ha estat legalment configurada com a centre directiu de la comptabilitat pública i responsable de les funcions de control intern de l'administració autonòmica.

Per tant, la seva missió és proporcionar informació de qualitat, fiable i completa sobre la gestió pública, així com implementar un sistema de control intern eficaç i orientat a la reducció del risc; amb el propòsit d'aportar valor afegit per a l'adopció de les millors polítiques públiques i atorgar certitud a la gestió, en benefici de la resta de l'organització i de la societat.

VISIÓ                                                                                                                                                                                                                                      

Si la missió és la raó de ser, la visió es refereix a on es dirigeix la nostra organització i quines són les seves metes a mitjà i llarg termini.

La nostra visió es configura entorn al constant creixement professional del personal i a la innovació dels serveis prestats a la resta de l'organització i als ciutadans, de manera que permetin una gestió àgil, segura i transparent dels recursos públics. Aquesta visió ha de contribuir al creixement econòmic de la nostra comunitat, alhora que a garantir l'equilibri de les seves finances.

VALORS                                                                                                                                                                                                                                 

Són els principis sobre els quals es fonamenten les accions i decisions d'una organització. Defineixen quines són les pautes sobre les quals es treballa i influeixen de manera directa en el desenvolupament d'aquesta organització, la dinàmica de treball, el servei que ofereixen a tercers o el prestigi del seu treball.

Responsabilitat: El compliment acurat de les obligacions encomanades és un valor que ha d'inspirar la pràctica diària de tota l'organització. Els membres de la Intervenció han d'atendre els seus deures de manera oportuna i eficient, assumint les conseqüències de les seves accions en un procés constant d'aprenentatge i millora.

Independència funcional i objectivitat: L'exercici imparcial i objectiu de les funcions pròpies de la missió de la Intervenció General exigeixen que tant l'organització, com cadascun dels seus components, adoptin activament les mesures oportunes per a garantir l'absència de conflictes d'interessos per motius familiars, afectius, d'interès polític o econòmic o qualsevol altre motiu directe o indirecte.

Innovació eficient: Proposem serveis digitals d'alta usabilitat, eficients, segurs, fiables i enfocats a l'obtenció de dades de qualitat i valor afegit; que serveixin per a la simplificació administrativa mitjançant una reenginyeria dels procediments economicofinancers orientada a l'obtenció de resultats i a la reducció de riscos.

Professionalització constant: Qualsevol millora de la nostra organització passa per un creixement professional del seu personal. L'alta qualificació del personal públic, així com el foment d'un comportament proactiu, comportaran no sols un millor entorn laboral, sinó també un creixement en la qualitat del servei públic i una valoració social més positiva del nostre treball.

texto

Darrera actualització: 11/09/2024