NORMATIVA SERVEIS D'ORIENTACIÓ EDUCATIVA

instruccions_boto1.pnginstruccions_boto2.pnginstruccions_boto3.png

 

 

 

Instruccions i resolucions

Decret 39/2011, de 29 d'abril, pel qual es regula l'atenció a la diversitat i l'orientació educativa als centres educatius no universitaris sostinguts amb fons públics

Instruccions d'organització i funcionament dels equips d'orientació i suport a l'aprenentatge per al curs 2024-25

Resolució de la directora general de Primera Infància, Atenció a la Diversitat i Millora Educativa per la qual es regulen les mesures i suports per a l’atenció educativa inclusiva, així com els documents que se'n deriven

Instrucció 2/2023 de 16 de gener de 2023 en relació al document d'acreditació provisional de NESE

Instrucció 16/2024 Servei de fisioterapia educativa

Instrucció 17/2024 Personal auxiliar tècnic educatiu

Instrucció 18/2024 Productes de suport

Instrucció 23/2024 Atenció hospitalària i domiciliària col·legi Maria Antònia Pascual

Instrucció 25/2024 per als centres ordinaris sostinguts sostinguts totalment o parcialment amb fons públics en relació a la intervenció dels centres d'educació especial amb funcions de referència i suport

Instrucció 30/2024 Servei d'Interlocució

Instrucció 31/2024 d'organització i funcionament dels equips especialitzats

Instrucció 27/2024 Unitats volants d'atenció a la inclusió educativa als centres educatius (UVAI)

Instrucció 1/2025 de la directora general de primera infància i atenció a la diversitat per la qual s'estableix el procediment d'admissió i matriculació als centres d'educació especial per al curs 2025-26

Instruccions per tal que el Serveis de Desenvolupament Infantil i Atenció Primerenca (SEDIAP) i el Servei de Promoció de l’Autonomia Personal (SEPAP) puguin realitzar observacions i/o actuacions col·laboratives dins el centre educatiu com a entorn natural

 

soc un espai en blanc, soc un espai en blanc,

jo també, jo també,

Específic de secundaria

Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 2 de maig de 2022 per la qual es determinen les característiques generals del programa de diversificació curricular i es regula el procediment per sol.licitar-ne la implantació als centres d'educació secundària obligatòria amb fons públics

Instrucció 34/2024 per regular els programes d'escolarització compartida als centres escolars sostinguts amb fons públics (curs 2024/25)

Instruccions d'avaluació de l'educació secundària obligatoria

Instruccions d'avaluació de batxillerat

Instrucció 34/2024 per regular els programes d'escolarització compartida als centres escolars sostinguts amb fons públics (PISE / ALTER)

 

 

 

Altres resolucions i ordres

Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 26 d’abril de 2017 per la qual s’aproven les instruccions que regulen el procediment per autoritzar la permanència durant un curs més a l’etapa d’educació infantil per als alumnes amb necessitats educatives especials

Ordre del conseller d'educació i universitat de 22 de maig de 2019 per la cual es regula el funcionament dels serveis d'orientació educativa, social i professional de les Illes Balears

Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 27 de març de 2017 per la qual s’aproven les instruccions que regulen el procediment per autoritzar la flexibilització de la durada de les diverses etapes educatives als alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu associades a altes capacitats intel·lectuals

Correcció d’errades advertides en la Resolució del director general de Planificació, Ordenació i
Centres de 27 de març de 2017 (BOIB núm. 39, d’1 d’abril) per la qual s’aproven les instruccions que regulen el procediment per autoritzar la flexibilització de la durada de les diverses etapes educatives als alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu associades a altes capacitats intel·lectuals

 

Trobes a faltar qualque instrucció, contacta amb nosaltres.

desc_B_orientacioeducativaTornar.png