BANC DE RECURSOS
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RECOMANACIONS DE FISIOTERÀPIA ESCOLAR |
||
Recomanacions de fisioteràpia escolar |
||
Recomendaciones de fisioterapia escolar Elaborado por los fisioterapeutas escolares de la DG de Primera Infancia, Innovación y Comunidad Educatica. Presentamos consejos para mantenernos en buenas condiciones físicas y mejorar la autonomía del alumando que recibe este servicio en su centro educativo |
||
Recomanacions per docents i families a l'hora de fer teletreball i mantenir una postura adequada |
ENLLAÇOS D'INTERÈS PER ALUMNES AMB ALTES CAPACITATS INTEL·LECTUALS |
---|
Blog amb programes d'enriquiment curricular per a totes les etapes educatives i assignatures |
Jocs d'estratègia |
Jocs d'ingeni |
Desenvolupament de la creativitat |
El paraíso de las matemàticas |
Ciència |
Ciència per a tothom. Experiments a casa. UIB |
Física Interactiva |
Coneix la prehistòria. UIB |
MATERIALS D'ENRIQUIMENT PER ALUMNES I DOCENTS |
---|
Materials i programes d'enriquiment per etapes educatives i assignatures |
Expermients per alumnes de 1r, 2n i 3r d'educació primària |
RECURSOS ALUMNES AMB DISCAPACITAT |
---|
Orientacions per passar els dies a casa durant el confinament. UVAI ASNIMO |
Orientaciones para pasar los dias en casa durante el confinamiento. UVAI ASNIMO |
Reptes per jugar amb els infants. UVAI ASNIMO |
Conte del coronavirus. UVAI ASNIMO |
Guía de apoyo para familias. Discapacidad intelectual |
ENLLAÇOS D'INTERÈS |
|
---|---|
Blog ASNIMO (recursos i activitats) |
|
Jocs educatius online per practicar de manera lúdica el llenguatge, el pensament lògic i les matemàtiques |
|
Orientacions per passar aquest dies a casa: | |
"Con calma": |
"Reggae per xics": |
Activitats de relaxació | |
La postura de los animales: |
Ioga per infants: |
ALUMNES AMB DISCAPACITAT VISUAL |
Recomanacions per a famílies elaborades per l'EADIVI |
Recomendaciones para las familias elaboradas por la EADIVI Equipo especifico de atención al alumnado con discapacidad visual |
Com parlar als nostres fills i filles del coronavirus (EADIVI) |
Cómo hablar a nuestros hijos e hijas del coronavirus (EADIVI) |
Missatge per als professionals ONCE-DG Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Mensaje para los professionales ONCE-DG Primera Infancia, Innovación i Comunidad Educativa |
RECOMANACIONS ALUMNES AMB DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ, LLENGUATGE I APRENENTATGE (Per situació de la COVID-19) |
Recomanacions confinament |
RECOMANACIONS ALUMNAT TEA |
Recomanacions estat confinament per famílies (Elaborat per l'EOEP EADISOC) |
Recomendaciones estado confinamiento para familias (Elaborado por el EOEP EADISOC) |
Pautes per a la prevenció retat de mans AMADIBA |
MATERIALS I RECURSOS |
Calendari tancament escola (AMADIBA) |
Pautes per fer servir el calendari |
Pictogrames de rutines (AMADIBA) |
Pictogrames de seqüències de tasques (AMADIBA) |
Programa de ocio en cuarentena. Asociació asperger de Murcia |
RECOMANACIONS PER ALUMNES AMB TDAH |
9 Consells per afrontar aquests dies (RED-CENIT) |
RECOMANACIONS PER A ALUMNES I FAMÍLIES EN SITUACIÓ DE VULNERABILITAT SOCIAL |
|
Fitxa de comprovació de dades d'alumnat de centres educatius de Palma |
Sol·licitud de les funcions d'assistència als centres escolars per part dels policies tutors de les Illes Balears en el transcurs de l'estat d'alarma a causa del COVID-19 |
Recomanacions inclusives pels centres educatius davant la situació d'alerta sanitària per atendre l'alumnat que es troba en situació de vulnerabilitat. Document elaborat pels Equips d'Orientació Educativa i Psicopedagògica que atenen centres de segon cicle d'educació infantil i primària. |
Mesures inclusives durant la situació de l'alerta sanitàriaper incloure tot l'alumnat i en especial els/les alumnes en situació de vulnerabilitat social Document elaborat pel grup TISOC de les Illes Balears, que atenen Instituts d'Educació Secundària Obligatòria |
FAMÍLIES |
|
Tres consells durant el confinament, elaborat per l'equip d'orientació educativa i psicopedagògica Palma 2 | |
Impacte del confinament. Què podem esperar i com podem ajudar. Triptic. (Convivèxit) | |
Cercles de diàleg en família. Convivèxit ha elaborat aquest document. Planteja la creació d'un espai a casa per tal d'expressar les opinions, sentiments, emocions dels membres de la família durant el confinament |
|
Com parlar als nostres fills i filles del coronavirus. Elaborat per l'EADIVI, consells fonamentals per ajudar a la comprensió dels nostres fills i filles del que està passant aquest dies) |
|
Recomanacions de fisioterapia escolar. Elaborat pels fisioterapeutes de la D.G. de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa. Us presentam consells per mantenir-nos en bones condicions físiques i millorar l'autonomia de tots els alumnes que reben aquest servei al centre educatiu |
|
Recomanaciones de fisioterapia escolar. Elaborado por los fisioterapeutas de la D.G. de Primera Infancia, Innovación i Comunidad Educativa. Os presentamos consejos para mantenernos en buenas condiciones físicas i mejorar la autonomia de todos los alumnos que reciben este servicio en el centro educativo |
|
Consells per a famílies i adolescents (Infografia UIB) | |
Guia per a famílies amb nin/es amb patologies neurològiques infantils (Associació de pediatria de Madrid) | |
PsiCOVIDa-10. (Informació útil en castellà, pautes i dinàmiques per a tota la població. Trobaràs material per persones amb ansietat, vulnerables al virus, persones amb malalties per a families amb fills, per discapacitats, gent gran, teletreballadors, mindfulness, gestió de pensaments i molt més) |
|
Guia de gestió psicològica davant quarentenes per malalties infeccioses (Col·legi oficial de psicòlegs de Catalunya) | |
ecomanacions per la cura i el benestar en temps de confinamet. Equip psicosocial IRIDIA (Recull de recomanacions de cura personal i de la llar, gestió de la informació i de les emocions, prevenció de conflictes i situacions d'especial vulnerabilitat) |
|
Jocs de taula (l'EOP de Palma 1 ha fet un recull de jocs per jugar a casa) |
RECOMANACIONS PER A DOCENTS |
---|
Impacte del confinament. Què podem esperar, com podem ajudar. Tríptic. (Convivèxit) |
Cercle de tutoria per fer en temps de confinament (Convivèxit) |
Recomanacions per a docents durant el confinament. IES Berenguer d'Anoia (Aquest document està elaborat per un grup de docents de l'IES Berenguer d'Anoia i presenta consells per al teletreball i recursos per mantenir l'optimisme) |
Recomanacions per a la cura i el benestar en temps de confinament per a famílies i docents (elaborat pel grup de fisioterapeutes escolars de la D.G. de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa. Recomanacions sobre el teletreball, exercicis i cura de la postura física) |
Recomendaciones para el cuidado y el bienestar en tiempos de confinamiento para familias y docentes (elaborado por el grupo de fisioterapeutas escolares de la D.G. de Primera Infancia, Innovación y Comunidad Educativa. Recomendaciones sobre el teletrabajo, ejercicios y cuidado de la postura física) |
ENLLAÇOS D'INTERÈS |
---|
|
Recursos per totes les etapes educatives prèvies a l'Universitat. Inclou canalas de YouTube per àrees temàtiques. A més, té espai virtual de suport per compartir dubtes i crear entorns educatius virtuals i maerials formatius sobre eienes i recursos per crear material en línia |