TARGETES D'APARCAMENT PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT
AQUESTA PÀGINA ÉS NOMÉS PER A AJUNTAMENTS
Els ciutadans que vulguin sol·licitar una targeta d'aparcament s'han de posar en contacte amb el seu ajuntament, normalment amb els serveis socials o amb la policia local, i us indicaran quins són els requisits i el procediment per obtenir la targeta.
• Els ajuntaments que vulguin sol·licitar targetes d'aparcament per a persones amb discapacitat han d'omplir la següent sol·licitud signada electrònicament.
• S'ha d'adjuntar un llistat dels noms i els números dels pagaments de les taxes. No fa falta adjuntar còpia dels fulls de pagament individuals.
NOM | PAGAMENT |
Nom Cognom1 Cognom2 | 046123456789 |
Nom Cognom1 Cognom2 | 046123456789 |
... | ... |
• Es poden sol·licitar tantes targetes com es justifiquin i les que facin falta per cobrir targetes descartades per errades a la impressió o per necessitat del servei.
• Ens heu de fer arribar la sol·licitud i el llistat pel registre electrònic, no per correu electrònic.
Per obtenir la targeta, els ciutadans han de pagar la taxa de la Conselleria per a expedició de models oficials.
https://www.atib.es/ta/modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=9331
Aquesta taxa es pot:
- Pagar dirèctament a la web de l'ATIB per targeta bancària o per banca electrònica.
- Imprimir i pagar al banc.
Dubtes dels ciutadans
Els dubtes dels ciutadans i la tramitació de les targetes és responsabilitat de cada un dels respectius ajuntaments. Per consultar sobre l'obtenció o renovació de la targeta es pot posar en contacte amb el seu ajuntament.
Dubtes dels ajuntaments
Els responsables de la tramitació de cada ajuntament poden demanar els seus dubtes al 971 177 000, extensió 69912 o enviar un correu electrònic a gsocias@dgmobil.caib.es.