Des d'avui, ja es pot realitzar la "Consulta del fons documental de l'Arxiu del Govern de les Illes Balears" de manera telemàtica.

Amb aquesta nova funcionalitat, el Servei d'Arxiu i Gestió Documental s'adhereix als processos de digitalització de la CAIB, augmentant progressivament l'inventari de procediments electrònics disponibles.

Aquest procediment permet realitzar quatre tràmits:

1) Realització de peticions de cerca documental al fons de l'Arxiu.

2) Sol·licitud d'accés als documents del Fons de l'Arxiu General del Govern de les Illes Balears.

3) Accés als expedients digitals de la Col·lecció de Memòria Democràtica "Totes les Causes (1936-1939)".

4) Esmena de sol·licituds o presentació de documentació addicional.

Podeu obtenir més informació a l'apartat "Accés ->Consulta del fons documental de l'Arxiu del Govern de les Illes Balears", de la pàgina web de l'Arxiu on hem incorporat aquesta novetat.

Finalment, informem que amb aquesta implementació es dona per finalitzat el procés de transferència de la col·lecció "Totes les Causes (1936-1939)", així que en els pròxims dies anireu rebent respostes a les consultes iniciades.