Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Auditoria pública i control financer permanent

Verificació a posteriori de l'activitat de l'administració autonòmica i sector públic instrumental. Aquest procediment tendrà tant caràcter comptable, com de legalitat, com de revisió operativa.

Codi SIA

2408862

Persones destinatàries

- Qualsevol ens del sector públic autonòmic en els termes descrits a l'art. 1-3 de la Llei 14/2014 de Finances de la CAIB.

- Beneficiaris de subvencions i entitats col·laboradores perceptores de préstecs, avals o altres ajudes dels ens que depenguin.

- Perceptors de fons de la UE

Termini per a resoldre i notificar

12 mesos des de la notificació del pla de control financer

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Procediment destinat a l'emissió dels informes definitius de Control Financer permanent i auditoria pública.

Òrgan competent per a resoldre

Intervenció Adjunta d'Auditories

Tràmits

X

Presentació de documentació o Al·legacions a Informe Provisional

Requisits

Ser interessat en les actuacions d'auditoria pública o control financer permanent d'acord amb l'establert en el pla de control aprovat pel conseller/a competent en matèria d'hisenda i pressuposts, per iniciativa pròpia o a instància de la Intervenció General.

Documentació a presentar

La requerida a la notificació o comunicació enviada per la Intervenció Adjunta d'Auditories o les al·legacions presentades pels interessats amb la documentació que considerin adient.

Models:

Termini màxim

-15 dies, en els casos de requeriment de documentació, excepte si s'estableix un altre.

-15 dies per a presentar les al·legacions, des de la data de recepció de l'informe provisional, excepte que de manera motivada s'ampliï o redueixi. L'ampliació o reducció es notificarà en el moment en que es notifiqui l'informe provisional.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Intervenció Adjunta d'Auditories

Contacte

Servei o Secció responsable

Intervenció Adjunta d'Auditories

C/ del Palau Reial, 17. Tel.: 971176701 - Fax: 971784416

(auditor@interven.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Intervenció General de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

Finalitat

Execució de les tasques d'auditoria pública i control financer permanent, per tal de permetre la verificació a posteriori de l'activitat de l'administració autonòmica de les Illes Balears i del seu sector públic instrumental, d'acord amb el títol III del Decret 62/2006, de 7 de juliol, pel qual es regula el règim de control intern que ha de d'exercir la Intervenció General de la CAIB.

Legitimació

Compliment d'una obligació legal

Destinatari

No se cediran les dades personals de tercers tret d'obligació legal o d'interès legítim d'acord amb el RGPD.

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar